ponnymathilda

Alla inlägg under mars 2012

Av Mathilda - 16 mars 2012 07:45

nu bär det av till skolan med ania !! :/ inte så kul , asså i skolan. men en sak är rolig , vi slutar 10 i 1 idag !!!! :D sen ska jag va med ania och wilma , är typ bara med dom nu för bella är i egypten ( fuskigt ) . hejdåå                              // Mathilda :)

Av Mathilda - 15 mars 2012 21:03

Jag har haft 25 besökare på bloggen !! mitt rekord på den förra var 14 :O wow !!!

Av Mathilda - 15 mars 2012 20:55

Hej , om ni undrar varför jag gjorde en ny som heter samma sak och så så var det för att jag inte var nöjd med den andra :) nu har jag ätit och tagit det lungt !! idag har jag vart med ania och wilma . vi var på stan / biblioteket och lite så :) imorn blire samma tjejer som idag men på lör blire wilma johansson ( www.wilmasponny.bloggplatsen.se ) och kanske sova över :) men nu får jag ta och lägga mig snart ! jag är dötstrött, haha :) vi ses  // Mathilda :)

Av Mathilda - 14 mars 2012 15:25

Innan hade jag en blogg här på bloggplatsen , men jag tog bort den för den var inte bra , men nu har jag en ny blogg :) idag har jag namnsdag :) vi ska äta tårta :)  ha det bäst , flodhäst !!! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards