ponnymathilda

Alla inlägg under april 2012

Av Mathilda - 21 april 2012 19:31

Att få en sån här hund

OLD ENGLISH SHEEPDOG !!!! <3 <3 <3 <3 <3                        SÖT / INTE SÖT ???

       

         

   


:)

Av Mathilda - 21 april 2012 09:12

igår hade jag 84 sidvisningar och 14 besökare på bloggen !!! :D :D snart drar jag till stallet :) 

                                                    // Mathilda :)


<3 hihi <3  

Av Mathilda - 20 april 2012 21:30

Sök på call me maybe med carly rae jepsen på youtube !!!  :) 


www.youtube.com och call me maybe  carly rae jepsen !!!! 


Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe




Av Mathilda - 20 april 2012 20:23

kommentera vad ni tycker           header/inte header ?

                                                                            // Mathilda :)  

Av Mathilda - 20 april 2012 13:16

här kommer några bilder en av mina bästa vänner . Man kan alltid lita på dig och berätta allt för dig !! <3 <3 

Jag älskar dig som min bästa vän !!!! <3 :)  IZABELLA + MATHILDA = FOREVER !!  

Av Mathilda - 20 april 2012 13:08

OUTFIT !!!!! :)


JAG MÅR BRAAAA !!! :D


OCH KLADDKAKAN !!! :P


                                                        // MATHILDA :)       

Av Mathilda - 20 april 2012 12:32

                          DAGENS OUTFIT ! ;)

Det blev lite myskläder eftersom jag är lite halft sjuk typ , haha , men iallafall , vitt linne: lindex  orange tröja: svea  svarta mysbyxor: adidas  :) ja det var den rubriken , över till nästa ;)


                          JAG MÅR . . . . . ! ;)

Braaa ! Nu har jag inte ont i magen längre :) sköönt ! och näästaa ;)


                          BAKAT . . . . . ! ;)

Kladdkaka !! :D mummsit ! fast den är i ugnen just nu .. men det kommer bilder på allt jag har skrivit om snart . om typ 15 min kanske ? ;) nu vet jag inte vad jag ska hitta på men hejdå sålänge :) 


                                                // Mathilda :)

Av Mathilda - 20 april 2012 07:41

Hejhej ! idag stannar jag hemma från skolan, har ont i magen och mår illa :( men jag har haft ont i magen varje dag i skolan denna veckan så det är ganska skönt att inte va i skolan med magont, eller vad man säger, idag också ! nu ska jag väl vila mig lite och kanske kolla lite tv. sen får jag väl prata lite med bella som typ har feber :( oj justdet jag skulle ju göra en blogg till wilma funk också . . . . men aja vi ses sen // Mathilda :)

   

ska jag ha denna som header ? :)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards