ponnymathilda

Alla inlägg under maj 2012

Av Mathilda - 21 maj 2012 15:18

Nu är jag hemma, men det har jag vart hela dan för jag hade ont i magen imorse :( Men nu mår jag bra :) Jag vill gå och köpa glass men inte själv och ingen vågar följa med mig! dom tror jag är jätte sjuk bara för att jag vara hemma men aja.... 

Nu väntar jag på att pappa ska komma så kanske jag kan köpa glass med han :)

    Mihihihihi! :)   

:(

Av Mathilda - 20 maj 2012 10:33

Skulle åkt till gekås med bella idag, men när jag ringer henne har hon gått till en kompis och glömmt av mig igen...

Så jag ringer ania och frågar om vi kan va, hon säger ja, men när jag frågar om hon vill till gekås såger hon neee! fatta vilken besvikelse asså! så nu sitter jag här och väntar på trööök ania! ;)

Av Mathilda - 17 maj 2012 22:37

godnatt! <3


imorn blir det bella och sova över med hon här, sen ska hon rida på lördag så det blir väl skoj :)


                   kort inlägg! gör det lite längre med en bild

                                                       TAPPI! <3  

Av Mathilda - 16 maj 2012 15:36

jag hoppar över bilden på ett syskon för jag har ingen bild på freja på denna datan men jag tar bild 6 ist...

Bild på den du umgås med mest


                                                      IZABELLA <3  

Av Mathilda - 15 maj 2012 18:15

Just nu rider jag ett dressyrprogram på Conny Ponny :)


                                                  

                // Mathilda :)

Av Mathilda - 15 maj 2012 07:14

Ni måste komentera mera! Det var ju typ hundra år sen som jag fick en komentar! 


Snat åker jag till skolan, ska bara äta fötst! hehehe, lite sen frukost men aja! ;)






                                                             // Mathilda :)       

Av Mathilda - 14 maj 2012 18:42

Jag ser en bästa kompis som en person som går att lita på, är snäll mot mig och mor andra, inte ljuger, ställer upp och gillar mig. Fast personen behöver inte gilla mig som bästa kompis men ialafall kompis. Jag har inte så många sånna faktiskt. Det är Hanne Adolfsson, Lee Adolfsson, Alice Smith och Tilda Forsaeus. Jag tror det är dom. Det är dom jag känner att jag kan lita på upp till 100%. Men som sagt, ni behöver inte känna er tvingade att gilla mig som bästa kompis utan bara som kompis. Komentera gärna och skriv vad ni tycker att bästa kompisar är! Jag vill ha många komentarer för det var länge sen jag fick någon komentar. Tack och hej Leverpastej! xD

Besök:

www.hanneadolfsson.devote.se

www.leeadolfsson.devote.se

www.ghost.devote.se

www.forsaeus.blogg.se

=D

 

Gammal Bild Men Fin! :)

Av Mathilda - 14 maj 2012 16:43

Bild på en bästa vän

Asså jag har bänga bästa kompisar som inte ser mig som bästa kompis, men det gör inget för dessa personer är sjukt snälla mot mig och andra

En av dom är hanne adolfsson    www.hanneadolfsson.devote.se

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards