ponnymathilda

Alla inlägg under maj 2012

Av Mathilda - 13 maj 2012 09:19

Bild från en rolig semester.

Kreta i Grekland <3 


Av Mathilda - 12 maj 2012 20:28

En bild på mig, nu och förr!

    Typ nuu!

      och förr, fast min lillasyster är med xD 

   


Av Mathilda - 10 maj 2012 07:32

Bild på någon i släkten.

Min kusin Selma                  &                                Jag 


Av Mathilda - 9 maj 2012 16:13

Bild på ett minne du aldrig glömmer. :)

När jag fick en lillasyster :)  <3 


Av Mathilda - 9 maj 2012 15:21

Dag 1: Bild på ett minne du aldrig glömmer.

Dag 2: Bild på någon i släkten.

Dag 3: Bild på dig nu och förr.

Dag 4: Bild från en rolig semester.

Dag 5: Bild på en bästa vän.

Dag 6: Bild på ett syskon.

Dag 7: Bild på den du umgås mest med.

Dag 8: Bild på dina favoritkläder.

Dag 9: Bild på någon du älskar.

Dag 10: Bild på ett ställe som du tillbringar mycke tid på.


                                                  
           // Mathilda :)

Av Mathilda - 9 maj 2012 15:21

Dag 1: Bild på ett minne du aldrig glömmer.

Dag 2: Bild på någon i släkten.

Dag 3: Bild på dig nu och förr.

Dag 4: Bild från en rolig semester.

Dag 5: Bild på en bästa vän.

Dag 6: Bild på ett syskon.

Dag 7: Bild på den du umgås mest med.

Dag 8: Bild på dina favoritkläder.

Dag 9: Bild på någon du älskar.

Dag 10: Bild på ett ställe som du tillbringar mycke tid på.


                                                  
           // Mathilda :)

Av Mathilda - 9 maj 2012 15:21

Dag 1: Bild på ett minne du aldrig glömmer.

Dag 2: Bild på någon i släkten.

Dag 3: Bild på dig nu och förr.

Dag 4: Bild från en rolig semester.

Dag 5: Bild på en bästa vän.

Dag 6: Bild på ett syskon.

Dag 7: Bild på den du umgås mest med.

Dag 8: Bild på dina favoritkläder.

Dag 9: Bild på någon du älskar.

Dag 10: Bild på ett ställe som du tillbringar mycke tid på.


                                                  
           // Mathilda :)

Av Mathilda - 4 maj 2012 14:04

Nu drar jag till stan med Wilma Och Bella :) see you ! 


HaHa !!!!!! =D


          WILMA                                  JAG                                        BELLA   

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards