ponnymathilda

Alla inlägg under juli 2012

Av Mathilda - 17 juli 2012 16:59

Sitter på akuten och väntar på medicin och en doktor

Av Mathilda - 16 juli 2012 23:01

Idag är de den 16 och jag har haft 16 besökare, haha ;P jaja nu ska jag iallafall sova och imorn ska jag ringa bästa tilda och se vad hon ska göra <3 miss u har inte träffats på typ en och 1/2 vecka!
Idag gjorde jag och Bella en blogg till hon, kolla på den!
www.bbeellaas.bloggplatsen.se =D

Bella och hennes kanin Skalman :* :)

Av Mathilda - 14 juli 2012 21:43

Idag har jag vart hos farmor, pappa sprang varbergsloppet och jag hade tråkigt och ville inte va hemma själv så aa, men iallafall vi har bakat bröd haha, farmor älskar att baka och så, men sen va jag ute och fotade lite i hennes trädgård och sen gjorde jag väl inte så mycke. 

Nu ikväll va jag och pappisen nere på stan och kollade på bilarna på weels & wings? och åt glass hehe :P

Imorn har jag inga planer, ngn som vill göra ngt? ;D 

 

Meeeeeeeee!!!!!! =)

Av Mathilda - 14 juli 2012 13:45

Jag tycker att den perfekta dröm ponnyn/hästen ska va 

* Lugn och snäll men ändå framåt.

* Kunna hoppa bra men ändå va jätte duktig på dressyr.

* Lätt att lasta.

* Lagom pigg på tävlingar.

* D-ponny.

* Svart skäck, fux eller svart.

* Inte va rädd för något. 


De skulle va en perfekt häst för mig! <3 =)


Komentera vad du tycker, håller du med eller inte?


     Såååå Fina!! <3

Av Mathilda - 12 juli 2012 20:41

Av Mathilda - 12 juli 2012 18:03

Jag tänkte börja med något som heter " Jag tycker att. . . . "

De är så att jag skriver om något jag tycker, t.ex hur en häst ska va, sen skriver jag varför den ska va på ett sätt och varför den inte ska va på något annat sätt, sen får bi komentera hur ni tycker och om ni håller med mig eller inte. Låter de bra? =)   KRAM


Kollade lite på Google Bilder och hittade dom här fina hästarna

 

 

 

<3 <3 <3

Av Mathilda - 10 juli 2012 22:01

1: Jag hatar mörker ( när man går typ hem utomhus )

2: Jag har ridit sen jag va 3  ( i 10 år )

3: Jag har bara en riktig kompis som jag kan lita på upp till 1000%

4: Jag har ett marsvin som heter Mimmi

5: De högsta jag har hoppat är 85cm ( men Cotte, en B-ponny )

6: Jag har skilda föreldrar

7: Jag har vart jätte rädd för att rida samtidigt som jag gick på ridskola

8: De bästa jag vet är när de går bra i ridningen

9: De värsta jag vet är folk som ljuger, inte litar på en och som man själv inte kan lita på

10: Jag sitter här just nu och saknar min bästaste bästis Tilda Forsaeus och här är hennes blogg http://www.forsaeus.blogg.se 


Tihihihihihihi =D

Av Mathilda - 10 juli 2012 21:58

de är bara 3 st med =(

vinnaren kommer när iallafall fyra st är med =)

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske kolla facebook och bloglovin men sen vet jag inte, hmm kanske kolla på ngt på teven


snart kommer 10 saker du kanske inte visste om mig =)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards