ponnymathilda

Alla inlägg under juli 2012

Av Mathilda - 6 juli 2012 22:49

Nu säger jag godnatt :) Imorn ska jag packa för på söndag ska jag och familjen till Skara Sommarland =D vi ska bara va där två dagar men de blir nog kul!

Av Mathilda - 6 juli 2012 22:10

 

Jag :) 

Bella :) 

Bella :) 

 

Jaaag!! =) 

 

haha, min favorit!! =D

Av Mathilda - 6 juli 2012 18:43

Var är du nu när jag behöver dig som mest? De finns personer som inte passar med varandra i denna stora världen med du och jag passar verkligen tillsammans! Nu finns de någon som inte är så snäll mot mig och då vill jag ha dig här så du kan stötta mig när jag är ledsen och skratta med mig om något är kul, men nu vill jag bara ha någon som man kan lita på här!!

 

Av Mathilda - 5 juli 2012 21:40

FÖRLÅT! <3

Ville bara säga förlåt till några, de är 4 st. . . . <3

Nu har jag tråkigt, ska nog gå ut till mamma lite och se vad hon gör :)

ha de bra sålänge =D

 

ÄLSKAR DIG min knäppa roliga söta snälla bästa bästaste kompis i hela världen!!! du förstår allt och kan allt om mig <3 <3

Av Mathilda - 5 juli 2012 11:23

Idag har jag haft 3 besökare än så länge och 0 komertarer :( dåligt!

och sen, alla dom som jag kan tänka mig att va med som bor nära mig ska va med varandra och jag kan tyvärr inte va med. . . . . så de blir ännu en tråkig sommarlovsdag för mig :(


                                                  

         

Av Mathilda - 4 juli 2012 22:09

jag vet att jag har gjort detta förr men alla som besoker min blogg, skriv erat namn i en komentar så jag vet vilka ni är :) <3

  den stämmer sååååhäääär mkt på mig!! =D. . . . . .

  och denhär =D . . . . . .

  och denhär =D

hehe haha hihi =D

Av Mathilda - 2 juli 2012 22:17

Vet inte hur de stavas med aja, jag kollar på wallander på t med mammisen <3 fast jag gillar egentligen inte " mordfilmer " men de är hästar  med idag så . . . . ;) men snart ska jag nog gå och lägga mig, de finns ju en dag imorn med som man måste orka med :)

kramkram <3

   

   

stämmer!! :D


Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards