ponnymathilda

Alla inlägg under juli 2012

Av Mathilda - 2 juli 2012 21:13

Nu är jag hemma efter en lång promenad! haha, jag och ania gick ner till biblioteket och va på en lekplats där, sen gick vi till ankaret och sen hem igen ;P de va liiiite jobbigt!

Imorn eller så va de på ons eller torsdag eller lördag ska jag va med hanne, kanske. www.thefuture.bloggplatsen.se och då ska vi nog gå till stallet och kolla ridläger :) men ni får ha de bäst, FLODHÄST!!! xD dålig humor jag vet. . . . .

 

HAHAHA Va liten jag ser ut, de va förra årets ridläger :) saknar de!!! <3

Av Mathilda - 2 juli 2012 11:54

snart kommer hanne att gästblogga här :D

så yhåll utkik!!!!! B-)

Av Mathilda - 2 juli 2012 11:50

Hej jag heter Hanne Adolfsson och är Mathildas kompis . Vi känner varandra genom stallet. På min fritid är jag i stallet , rider min halvfoderponny Wilma och är med vänner. Gå in på min blogg om ni vill veta mer om mig! HÄR är den! 

Mathilda är en rolig kompis som oftas gör en på glatt humör. Jag tycker att alla borde följa denna bloggen. Hon uppdaterar kanske inte så jätte ofta men när hon väl skriver så skriver hon intressanta saker!

Det är jag som gjort hennes design som hon har just nu och jag är mkt nöjd med den   

Ha det bäst! 

   

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards