ponnymathilda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mathilda - 17 augusti 2012 10:05

Tröja HM Shorts HM :)

:/

Av Mathilda - 15 augusti 2012 13:48

Jag är med tilda, men vi har tråååkigt! Vi kke ska gå till stan sen så då blir de roligare :) tror jag! Men, hejdå! :D

:)

Av Mathilda - 15 augusti 2012 12:21

Igår va jag i stallet, de va lite för varmm för att rida, jag drack jätte mycke vatten efter lektionen, sen va jag med hanne och lee, vi gjorde inte så mycket, sen gick vi till linnea och så städade vi hennes stall, de va kul fast vi fick jätte mycket dam i ögonen ;) men nu är jag med tilda sååååå hejdå! ;D

 

=)

Av Mathilda - 13 augusti 2012 23:46

Gekås köpen :)

Av Mathilda - 13 augusti 2012 18:41

Tröja : Ginatricot
T-shirt : HM
Shorts : HM

Av Mathilda - 13 augusti 2012 12:48

  Justin Bieber

* Boyfriend

* Never say never

* As long as you love me

* All around the world

* Die in your arms

* One love

* Baby


  Selena Gomez

* Who says

* Love you like a love song

* Hit the lights


  Taio Cruz

* Hangover

* Break your hearts


  Carly Rae Jepsen

* Call me maybe


  Nicki Minaj

* Starships


  Loreen

* Euphoria


  Train

* Drive by


  One Directoin

* What makes you beautiful


  Panetoz

* Dansa pausa


  Flo Rida

* Whistel


  Alina Devecerski

* Flytta på dig


  Stooshe

* Black Heart


  Fun .

* We are young


  Ivi Adamou

* La la love


  Maroon 5

* Payphone

* Moves like jagger


  Michel Teló 

* Ai se eu te pego


  Ariana Grande

* Put your hearts up


  Mohombi

* Coconut tree



De va alla :)

 

Av Mathilda - 13 augusti 2012 10:05

just nu har jag väldigt tråkigt! men kl typ 1 halv 2 ska jag med tilda till simstadion :) så då blir de kul! hoppas jag iallafall! xP nu försöker jag sätta på en film men de går inte så bra xD jag har satt i filmskivan och satt på teven, men de är bara teven som är på?! fattar ingenting! xP men nu kom pappa och hjälpte mig såå hejdå!! :)

 bilder på de jag köpte kommer :)

 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards