ponnymathilda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mathilda - 12 augusti 2012 22:20

Av Mathilda - 12 augusti 2012 15:38

Två koftor, en fleece och en typ med hål i. En blå tröja men vita stjärnor. En sjal med en flagga och blommor. Tre nagellack. En hårborste. Två armband. En ridhjälm. Ett par ridvantar. En ridväst fast inte nån sånhära säkerhetsväst. Hmmh jag tror de va allt :) bilder kommer

Av Mathilda - 12 augusti 2012 11:28

Just nu Är jag på gekås :) än så länge har jag hittat en ridhjälm och ett par ridvantar :) bilder kommer

Av Mathilda - 11 augusti 2012 13:58

Innan va jag på stan med pappa, jag köpte: en grå-svart tröja på ginatricot
ett magnet nagelack på kicks och en magnet till nagelacket på kicks :)

=)

Av Mathilda - 11 augusti 2012 11:17

Någon som vill göra ngt idag?? Har såå tråkigt! :P

Av Mathilda - 10 augusti 2012 19:06

Av Mathilda - 10 augusti 2012 12:13

Hanne Tilda Lee

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards