ponnymathilda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mathilda - 9 augusti 2012 21:52

Sorry för att bilderna är snea :/ :)

Av Mathilda - 9 augusti 2012 21:50

Spelar mariocart med pappi :) <3

Av Mathilda - 9 augusti 2012 21:48

Jag passar anias kanin wiggo tills nästa lördag, en vecka och två dar från idag :)

<3

Av Mathilda - 8 augusti 2012 21:31

 

Av Mathilda - 8 augusti 2012 11:17

En bra vän ska vara:

* Snäll

* Omtänksam

* Rolig

* Glad

* Går att lita på

* Om man har bråkat så förlåter den en och man blir vänner igen

* Skrattig ;D

* Man kan va sig själv med den och den är sig själv med mig

* Ålder spelar ingen roll men helst typ 9-14 år

* Se mig som en bra vän


Komentera och skriv om ni håller med eller inte :)

 

 


Av Mathilda - 8 augusti 2012 11:15

Idag ska jag göra? typ inget. . . . men senare ska jag kke till stallet, får se. Men ni får ha de så bra så ses vi sen eller inte ;)

 

Av Mathilda - 7 augusti 2012 23:23

Vill bara skriva tack till en person....
Hon är en jätte bra vän och hon är snäll, söt och en jätte bra ryttare! Hon heter Hanne Adolfsson :) www.hanneadolfsson.devote.se
Du vet själv varför jag säger tack :)

Av Mathilda - 5 augusti 2012 20:49

Beauty :)

 

Sasha :)

 

Gääsp! Juvel :)

 

Mini shettisen Goliat :)

 

Snälla Sööta Parida <3 :) första gången jag red storhäst! :D

 

Parida och Goliat :)

 

Parida, Lina och Freja :) Lite för stor häst ;)

 

Mamma och Beauty :)

 

Mamma och Beauty :)


    

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards