ponnymathilda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mathilda - 3 augusti 2012 16:31

Jag gillar inte rosa med hela mitt rum är typ bara rosa xP men jag ska nog få ett nytt skrivbord och så :)

Av Mathilda - 3 augusti 2012 16:16

Av Mathilda - 3 augusti 2012 14:08

Idag skulle vi egentligen till mammas kompis på typ fest, men hon hade sagt fel dag så vi ska dit imorgon istället :) idag har jag inte gjort så mycke, bara haft de tråkigt. . . . . . men imorn ska vi sova hos mammas kompis och på söndagen ska vi rida så de blir´nog inte så mycke bloggning då :/ men på söndag ska jag rida en häst som heter Parida :) hon är en storhäst och fux :) hon ser ut såhär

 

Hon är den stora, fast de kke ni fattar ;) den andra är hennes föl :)

Av Mathilda - 1 augusti 2012 15:38

Tilda

Måndag 30 juli 19:10

 Vem är din favorit häst om du inte får välja terry? Foxxy eller Filip

Onepiece/Zipperall  onepiece

Canon/Nikon  vet inte

Vad är ditt favoritgodis?  choklad ock typ sura godisar

Godis/Chips?  godis

Favoritfilm?  war horse

Ge mig några bra tips på låtar :P  dansa pausa, who says, black heart och typ drive by



http://forsaeus.blogg.se IP: 81.224.56.153

Kommentar till Frågestund :)
Linn Johnsson

Linn Johnsson

Tisdag 24 juli 20:15

Favoritfilm? war horse

Favoritbok? vet inte

Vad gillar du att göra förutom att rida?  va med kompisar och familjen och va i stallet :)

Vilka bloggar läser du?skrev de i typ fötta inlägget så läs där :)

 
 

http://idalinnjosefina.devote.se IP: 213.67.112.46

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards