ponnymathilda

Alla inlägg under september 2012

Av Mathilda - 18 september 2012 14:12

Jag tänkte svara på frågorna medans dom kommer och dom första jag har fått är från hanne :) och tilda :) så deras frågor ska jag svara på i ett video inläg som jag ska göra nu så de kommer upp sen :) 

 

Haha, fin bild på mig och Louis i One Direction <3 :)

Av Mathilda - 16 september 2012 09:20

Skriv frågor till min frågestund :) Då skulle jag bli jätteglad! :D 




                                PLEASE! :D

Av Mathilda - 15 september 2012 19:49

Drar igång en liten frågestund nu :) Så fråga på! xP

 

Haha! fin bild på mig! xD

Av Mathilda - 15 september 2012 16:47

Jag och mamma va hos Kabanoss innan, älskar verkligen den pållen! har va så duktig idag och hoppade ( gick ) över ett litet kryss hinder :) för er som inte vet så är han en 2-årig hingst ;) och sen åkte vi hem och jag kollade på LOL för typ fjärde gången, världens bästa film asså!! men nu ska jag ringa ania och se vad hon gör, ses senare :) 

 

Jag och Kabanoss :) <3

Av Mathilda - 14 september 2012 06:48

Förlåt för att jag typ inte har bloggat något men jag har inte orkat eller hunnit de. Men de ska nuu bättre nu gör igår fick jag en MacBook air i skolan :D
Men nu ska jag äta frukost, hejdå! :)

Av Mathilda - 8 september 2012 22:00

Röd tröja: JC
Blåa jeans: Lindex

Av Mathilda - 8 september 2012 21:14

Hehe, hey! Vad tycker ni om min nya header? :) jag gillar den iallafall :) tråkigt inlägg.nu jag vet men men... ;P

Av Mathilda - 8 september 2012 21:14

Hehe, hey! Vad tycker ni om min nya header? :) jag gillar den iallafall :) tråkigt inlägg.nu jag vet men men... ;P

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards