ponnymathilda

Alla inlägg under september 2012

Av Mathilda - 6 september 2012 16:14

Nu ska jag ut och hoppa med anias kanin Wiggo :)

Av Mathilda - 6 september 2012 15:23

Skolan är klar för idag, vi slutade halv 3 idag! Döööh!!! Men imorn är de äntligen fredag :) efter skolan följde jag med ania till stan, hon skulle köpa en gitarr stämmare, så nu sitter jag och lyssnar när hon tränar på någon hemskt komplicerad gitarr läxa! xP Ciao! ;P

Av Mathilda - 5 september 2012 15:36

Igår va de ju tisdag och då hade jag ridning :) Jag hade ramson och vi hade hopning. Vi hoppade uppe i gräshagen och vi hoppade väl typ 70 cm, vi hoppade bland annat studs :) Jag har en ny favorit häst nu okså ;) RAMSON <3 

PS: Vad tycker ni om min nya header? Inga bilder men jag gillar den endå :)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards