ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda - 28 oktober 2012 21:35

LOVE!!!! <3

Av Mathilda - 28 oktober 2012 14:05

Hoppade Foxxy på 60 cm, gick la sådär, på framhoppningen ( som var en isig hage men massa ryttare, som man inte kunde hoppa i för de fanns bara ett mini hinder på 20 cm ) så kändes hon seg och trött, men sen på banan så blev hon piggare! hoppade ett hopp på 1an och sen började jag, 1an, 2an och 3an gick super, men sen på 4an så stannade hon, vände och hoppade över den. Sen skulle jag hoppa 5an men då stannade hon, vände och försökte igen, men hon ville inte då heller, så jag valde att utgå, men men de va ju bara en clear round så de va ju inget speciellt, går säkert bättre nästa gång! Men jag fick en rosett för att jag va utklädd ;D ( hade en sliten söndrig vit tröja och vita ridbyxor ) 

 

Har inga bilder på mig och Foxxy men denna får ni iaf :) 

Av Mathilda - 27 oktober 2012 21:38

ÄÄÄLSKAR NIALLS SKRATT I SLUTET xD

:D

Av Mathilda - 27 oktober 2012 15:30

 

VÄRLDENS BÄSTA TÄVLING!!!!!!!!!!!!!!!!! :D TÄNK OM JAG VINNER xD <33333333

Av Mathilda - 27 oktober 2012 14:50

jag va på fyndmagasinet innan :) köpte lite saker till tävlingen imon ;) Köpte spinelnät med spindel i, gasbenlinda men fakeblod, ska sätta de på Foxxys benskydd xP, en nyckelring med ett M, en sprayflaska till mitt man och svans glansspray och GODIIIIS :D  haha, men nu ska jag fixa lite saker tills imon, ses senare :)

 


hahah, bjuder på denna, vet att jag ser heeeelt miffad ut! :P

 

'''godiiiis''!!!! :)

 

benlinda

 

Sprayflaska

 

Nycklar

 

M

 

Spindelnät med spindel xP


Av Mathilda - 26 oktober 2012 14:13

Kommer hem, sitter vid datan, ringer kompisar som jag inte kan va med, väntar till halv 5, då kommer mamma och syster, har en syster klängandes på mig, hjälper till men maten, äter kollar datan, kollar teven och går och lägger mig, hoppas de inte blir så på lovet!!!!!

Men nu vill jag faktiskt va med ngn!! Men de finns ingen att träffa :( Snälla Komentera, Ring eller Facebook meddela mig, nuuuu! 

 

Oj va den stämmer!!! :D <3

Av Mathilda - 25 oktober 2012 19:52

fick ju damp på mina andra så målade några andra, dom här är lite höstigare med :D

 

Vänster= målat med höger :)

 

Höger= målat med vänster :) Denna blev ju tillochmed hyfsat bra ;D

Av Mathilda - 25 oktober 2012 16:54

 

Debra handen = vänster, har målat med höger :D

 

Den dåliga handen = höger, försökte måla med vänster och de gick som di ser väldigt dåligt, så jag tog tag i ett bapper och torkade av allt som en galning, de slutade med att jag slog handen rätt i väggen xD haha, fick damp på min konstiga vänsterhand xP

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards