ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda - 25 oktober 2012 14:38

De brukar hjälpa när jag är arg och ledsen men inte nu :( Har vart själv varje dag denna veckan och några dagar förra veckan och då blir jag arg för jag har så tråååkigt!!! Vill va med ngn men alla i min klass klagar på läxor som inte finns : / och att dom ska på innebandy eller friidrott -_- eller va med ngn annan, som vanligt, men iblan kan jag va med nån, men alla har blivit så trötta nu helt plötsligt. . . . skumt : / 

Fast de finns en som jag skulle kunna va med väldigt ofta!!!! :D Om jag gick på skola i Tvååker och bodde där med -_-  -_- :P Hanneeee ;)


Av Mathilda - 25 oktober 2012 07:17

Vill Haaaaa!! Min lillasyster ska få en Justin B film i julklapp, då borde ju jag få denn tkr jag ;) bara de att denna är lite dyrare, men inte mycke dyrare faktiskt!! :D :D <3 hennes kostade typ 49 på gekås ;)

 

Av Mathilda - 24 oktober 2012 21:27

Har konstig humor, men guuuud va jag skrattade där asså! U make My day! <3 :D

 

Av Mathilda - 24 oktober 2012 17:52

  Harry <3 :)

  Niall <3 :)

  Zayn <3 :)

  Louis <3 :)

  Liam <3 :)

Av Mathilda - 24 oktober 2012 17:38

Kollade på avsnitt 13 i 3 sesongen av PLL : 3 SCARYYYYY! men de va svinbra endå!! 

 

 

 

   

 



Av Mathilda - 24 oktober 2012 17:36




Haha snygg asså! ;P

 

 

Av Mathilda - 23 oktober 2012 17:16

Klockan 22.46 kommer avsnitt 13 på 3dje sesongen ut!!!!!!!! L:Ä:N:G:T:A:R! 

asså jag pratar om Pretty Little Liars för er som inte vet xP snart drar jag till stallet och har teori :( haha, men man kan ju inte bara rida ;) även om de skulle vart roligare! 

CHIAO!!!! ;D


Av Mathilda - 23 oktober 2012 16:16

du piggar upp mig varje gång de har hänt ngt, du skrattar med mig, är ledsen med mig och bryr dig om mig! ÄLSKAR dig som vän Hanne Adolfsson!!

   

Mina Bästa Sötisar <3

 

Wilma och Hanne <3

 

<3

 

Hahaha! Såå söööööt!!


ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄRRR MKT SOM VÄN HANNE ADOLFSSON!!!!!!!!!!!!!!!! <33


http://thefuture.bloggplatsen.se

http://thefuture.bloggplatsen.se

http://thefuture.bloggplatsen.se

http://thefuture.bloggplatsen.se

http://thefuture.bloggplatsen.se

aa, jag tror ni fattar att ni ska KOLLA bloggen!!! ;)


Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards