ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda - 19 oktober 2012 16:29

Sitter hos bella och gör: INGET! typ, vi kollar bara på datorerna och lite sååå! :) nu ska jag äta marabou! :P yammie! see you later ALIGATOR xP Dålig humor, VEEET!

 

 

Av Mathilda - 19 oktober 2012 16:29

Sitter hos bella och gör: INGET! typ, vi kollar bara på datorerna och lite sååå! :) nu ska jag äta marabou! :P yammie! see you later ALIGATOR xP Dålig humor, VEEET!

 

 

Av Mathilda - 18 oktober 2012 20:29

svaren till Frågestund :) 
 
 

Tilda


Favorit i pll? Aria :) (Lucy Hale) 
Vilket avsnitt är du på i pll? Väntar på att avsnitt 13 ska komma ut på swefilmer ;P
Vad gör du allatid först när du kommer hem från skolan? Haha! Typ sätter mig i soffan och kollar tv eller kollar på datan, ibland äter jag också xP 
Favoritskoldag? Fredag :)
Vad har du för ämnen då? Slöjd, NO, Matte och Idrott. Inget som är speciellt skoj men de är ju helg sen :D

 
 
Svar till Frågestund :)
Wilma

Wilma


Högsta hoppet med häst? 85-94 ;)
Mäst besökare på bloggen? 26 tror jag :P
Roligast att göra? Va med bestie <3 :) och typ stallet, rida och så :)
Kan du svara på frågorna i en videoblogg?? Skulle gjort de ifall jag fick 5 kommentarer om de men jag fick bara 3 så nepp :P

 
 
Haha, man ser min fina whiteboard i bakgrunden xP
 
;P
 
 
Är grå, men den såg konstig ut om man hade vanlig färg ;) 

Av Mathilda - 18 oktober 2012 15:49

Ska va med på en clear round i stallet med Foxxy :) Man ska klä ut sig, vad ska jag klä ut mig till?? :O kom men förslag!!! Helst mgt som passar till rosa och vitt ;) ska nog ha vitt schabrak och glittrigt rosa spö med ett hjärta på :) 

 

Foxxy! <3 Sry för att de står Image på bilden xPP

Av Mathilda - 18 oktober 2012 07:26

Ett steg närmare fredag xP Veckorna går så fort!! De känns som att de va helg igår typ ;) men de är ju bra!!


Ett tråkigt inlägg så ni får en kass webbcam bild på tröjan :P

 

Haha, den är ljus grå men genomskinligt blommönster. ;P

Av Mathilda - 17 oktober 2012 21:28

Boken som jag köpte va den lilla 1D boken, de fanns en större, fast den hade jag inte råd med : / xP

Men en 1D bok är iaf bra!!!! <3 Big Löööv till den! och billiga Gekås ;)

 

Jag köpte en tröja med, kommer bild imon tror jag :)

Av Mathilda - 17 oktober 2012 20:45

Va på Gekås innan och.....

Av Mathilda - 16 oktober 2012 13:37

Haha, men jag väntar på Ania och Bella, dom är på något?! :P haha, nee men jag ska ha följe med dom hem och sen blir de äta och sen riida på fina Ramson! <3 :) De blir hoppning idag! :D Skojsigt! Nu är dom nog snart klara så jag får väl gå till dom :) Heejdå! Om ngn bor nära tvååker, kan den personen komma till TKRK ( Bellen häst och ponny ) och filma mig? De skulle vara guld värt! haha ne men har inte blivit fimad/fotad när jag rider på sviiiina länge! : / Nu är dom klara med vad dom nu skulle göra, så hejdå!! 

 

Mobba inte mitt ben! De ser helt miffat ut, men de är inte så lätt att ta kort med självutlösare! :P

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards