ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda - 16 oktober 2012 07:35

Drar snart till skolan, haha har 50 min musik sen 50 min rast xP sen vanliga lektioner :P nu får jag gå och klä på  mig och gå, HeejDåå!


Av Mathilda - 15 oktober 2012 19:48

 

 

 

 

Julia och Bamse :)

 

 

 

Linnea och Mossie :) 

 

 

 

Evelyn och Simba :)


Inte bästa bild kvaliten men men ;)


Av Mathilda - 15 oktober 2012 19:41

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilder från när jag va hos farmor i somras och hemifrån i somras :) <3 tkr dom blev rätt bra! vad tkr ni? :)

Av Mathilda - 15 oktober 2012 18:47

Kollade precis på en annan film men Lucy Hale, den va jättebra! :) 

Haha, men nu ska jag kolla lite fb och så, bloggar mer sen ;P

=D

Av Mathilda - 15 oktober 2012 16:01

Titta vilka fina program-bilder jag har nue!! :P 

 

=) =) =) =) =) =) =) =) haha

 



Av Mathilda - 14 oktober 2012 17:32

. . . . tack ändå, ni som tar er tid att läsa min blogg! ;D <3

  haha :)

Av Mathilda - 14 oktober 2012 13:21

Tilda <3

  Sant! :)

Hanne <3

  Ibörjan, men sen så har vi såå kul!

  hahaha ;D

  sant, jaoo ;)

Lee <3

  Jupp! :P :)

Alla <33

  <3333333333


okej, jag va tvungen att ta med dessa också!! ;D

  Haaahaaa, så svårt! ;P

  Pretty little liars, Jaoo!! ;D <3

  he he he ;)

  Just de!! Wilma, Ania, Bella, Erika och andra i min klas ;D hehehe


Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards