ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

<3

Av Mathilda - 14 oktober 2012 10:07




och alla 1D låtar!!!!!!! orkar inte lägga till mer men ni vet nog vilka jag menar! one direction! <3333 ;D

Av Mathilda - 13 oktober 2012 21:40

haha, att de alltid ska va så svårt att komma på en rubrik . . . . 


Några saker som stämmer sååå mkt på mig!

 

 

 

 

 

 

Hahahaha, såå jag! ;P

Av Mathilda - 13 oktober 2012 18:56

Har vart i stallet hela dan och kollat KM :) Fast jag tittade inte så mkt på själva tävlingarna ;) jag va mest med bästa Hanne <3 :) Vi hade skoj, men de va såååååå kallt!! de regnade och blåste hela tiden! och så hade dom för lite funktionärer så i uppvärmningsklassen fick jag stå och dela ut rosetter till alla felfria och öppna dörrar xP När jag kom hem så duschade jag i jätte varmt vatten och nu sitter jag bara och mysen med fruktsoda och godiis :) Imorn vet jag inte vad jag ska göra : / någon som vill göra ngt? :)


Och glöm inte Frågestunden! Har bara fått frågor från en person! :P


 

 

hahahha ;P

Av Mathilda - 12 oktober 2012 20:42

kollar X-factor nue :) 

 

haha, schnygg! xP

Av Mathilda - 12 oktober 2012 13:58

Att de är frågestund! :P 


Av Mathilda - 12 oktober 2012 13:49

För att jag inte har skrivit på Läääänge men jag har glömt av de ;P Nu ska jag inte göra ngt speciellt men imon ska jag kolla på KM hoppning i stallet :) ska ngn mer dit? igår målade jag naglarna iaf, jag målade 1D tema typ :D 

     

De står Niall, Liam, Louis, Harry                                Zayn


   

1D = one direction :)


   

Hjärta <3, LWWY = Live while we're young, Love, Hjärta <3 :)

Av Mathilda - 9 oktober 2012 13:53

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....


Har du pussat nummer 2? Min kusin, neeee!
Vad har du för relation med nummer 20? Pappa, han är världens bästa pappa och aa ni fattar nog vad man har för relation med sin pappa xP

När ska du träffa nummer 30? Carolina, imon i skolan 

Är nummer 18 söt? Linnea, haha ja, på ett kompissätt!! :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13? Min faster xP hon är väl snäll!

Gillar du nummer 14? Lee :) Jaaa,, som vän!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Bellas mamma, ja de har jag

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Ania, imon antar jag

Är du nära vän med nummer 23? Wilma A, va de innan men inte så mkt nu
Har du gått på bio med nummer 4? Carolina, nepp

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Izabella, nej
Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Elin, stallet

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Henke, min låssaspappa, ja
Vad har du och nummer 24 för relation? Wilma F, vet inte riktigt
Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Wilma J, träffas och prata
Vad är det bästa med nummer 8? Hanne <3 Världens bästa kompis och snäll, söt, rolig och ja, behöver jag skriva mer?
Brukar du och nummer 16 träffas? Linn, nja, inte så ofta

har du semestrat med nr 68? Mamma, jaoo!

Kan du prata om vad som helst med nr 70? Tilda, jaoo, typ!

Har du träffat den näst sista? Wilma, Ja

Vad skulle du vilja göra med nr 58? Hanne, träffa, prata, skratta och ja. . . 

Vilket är det sista nr och till vem är det? Wilma J :)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards