ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda - 8 oktober 2012 20:38

Funderar på att göra ett videoinlägg där jag svarar på frågorna ....... vad tycker ni? :) komentera pch skriv om jag ska de, om jag får 5 komentarer där de står att jag ska göra de så gör jag de :) OKEJ??!! så om ni vill de så KOMMENTERA! ;)

 

Yey, jag är blå!! ;P haha

Av Mathilda - 8 oktober 2012 15:49

Hade frågestund för inte så länge sen, men nu har jag de igen eftersom det är de ända sätter att få kommentarer på : / :)

 

Av Mathilda - 7 oktober 2012 20:23

Ny favorit skådespelerska! Karen Lucille Hale ( Lucy Hale ) :) hon är med i pretty little liars :) <3 

 

 


Av Mathilda - 7 oktober 2012 10:58

Någon som vill va idag? ring mig isåfall eller skriv på facebook :) jag har så tråkigt! : / jaja, här är lite bra låtar :)

We Are Never Ever Getting Back Together :)

Live While We're Young <3333 :)

Dont Worry Child :)

The Big Bang <3 :)

Heart On Fire <3 :)


Jag kommer inte på några mer nu, hehe :) Eller jo, alla 1D låtar!! <33333 :)

Av Mathilda - 6 oktober 2012 20:28

Typ som dagens outfit ;)
Tröja: Ginatricot
Jeans: HM, de va dom jag köpte igår :)

Av Mathilda - 5 oktober 2012 21:16

Kollade precis på avsnitt 5 i del 2 av PLL :) Guud va bra det är asså!! Ni som inte har sett det borde göra de!! man går in på www.swefilmer.com och söker på Pretty little liars :) 

 

 

 

 

 

<3333333 världens bästa serie/film :)

=D

Av Mathilda - 5 oktober 2012 18:19

Kom precis hem från stan :) köpte ett par höst skor / sneakers, ett par jeans, en fleacetröja och en väst :) kommer bilder sen men nu får ni en bild på skorna bara för att jag har på mig dom nue :) <3

 

:) dom är svart-lila och har snören ända upp men jag har inte knytit ända upp :) 

Nu ska jag kolla PLL och sen äta TACOS!!! :) yummy! ;P 

Av Mathilda - 5 oktober 2012 15:07

Bakar kokos toppar men dom blir konstiga!! xP

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards