ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

=D

Av Mathilda - 5 oktober 2012 13:58

Vi slutade kl 20 i 12 idag ;D idrotten va inställd och no:n men :) så nu har jag bara tittat PLL hela eftermiddagen :) Jag hittade dom andra avsnitten :) eller Lovisa i min klass visade mig dom :) tack Lovisa!!! aja, nu ska jag göra ngt, hehe vet inte vad men men ;) 

 

Av Mathilda - 4 oktober 2012 17:49

Ska snart sticka ner till stan och möta pappa, han ska klippa sig och jag kanske ska få dipdie :) men bara kanske ;) nu sitter jag vid datan och chillar lite bara, om en kvart ska jag åka så nu ska jag nog fortsätta sitta vid datan liite till :) Konstigt inlägg jag vet men aja xP

 

Av Mathilda - 4 oktober 2012 12:47

Sitter i skolan nue och har håltimme ;D sköönt, först sovmorgon till 10 : 10 och sen 1,5 timmes håltimma :) vi hade engelska prov också och de gick väl hyfsat ; / nej, nu ska jag göra en design till anias blogg hejdooooooo!! ;P

 

Av Mathilda - 4 oktober 2012 09:50

Lite chill outfit idag :)
Mysbyxor: zara
Linne: gekås
Koffta: gekås

Av Mathilda - 4 oktober 2012 08:19

Sov morgon idag! Sköööönt, börjar kl 10 över 10 :) Ska ha engelska prov idag med men jag kan de väl hyfsat bra iaf. Tror jag ska gå till skolan idag, jag känner mig lite sjuk typ, eller jag har ont i magen men de går säkert över! ;) Ska nog så ock byta om till vanliga kläder snart och sen äta frukost, skriver mer senare :)

Av Mathilda - 3 oktober 2012 18:37

 

Jag vill att ni ska kommenter mera!!! De var typ år sen jag fick en komentar xP nej men haha ;)

Av Mathilda - 3 oktober 2012 18:20

Ja, jag har precis kommit hem från stallet :) Va där ändå eftersom jag har världens bästa pappa som kunde köra mig dit! :) <3 Men iallafall så kom jag dit och jag letade upp Hanne och jag hittade henne för att vi hållde på att krocka i dörren till ridhuset xP hehe. Sen gjorde vi iordning Mickey och sen red Hanne och jag tog kort på hon :) När hon hade ridit klart kom pappa och hämtade mig för han hade vart hos farmor och då kom han på vägen hem :) Sen har jag bara chillat typ och ska snart äta och duscha . Jag skriver mer imon eller senare, HejDåå! ;P

 

Mickey :)

Av Mathilda - 3 oktober 2012 15:46

Vill till stallet idag men ingen kan köra mig :( Typiskt!!!!

 

Jag vet att de va ett tråkigt inlägg men jaja ;) 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards