ponnymathilda

Alla inlägg under november 2012

Av Mathilda - 5 november 2012 21:29

Idag va de skola, BLÄÄÄ! Vi hade en dålig vikarie också :P 
Sen har jag vart i stallet och kollat på löshoppning och de va väl sådär skoj, men jag va med Hanne men och de va skojsigt! ;D <3 mkt skratt kan man säga!! haha, men nu sitter jag och lyssnar på grymmaste låten och bara chillar lite typ. Imon blir de skola, IGEN!! :P 

LITTLE THINGS! <3 <3 :') ÄLSKAR LOUIS DEL!! <3 HEHE

Av Mathilda - 4 november 2012 21:40

 


   

Och med det säger jag GodNatt! <3



Av Mathilda - 3 november 2012 23:01

Hemma nu efter att h varit på halloweenkväll i stallet :) De va skoj! Fast man fick panik när man blev jagad i ridhuset och de va kolsvart ;P haha, sov gott alla! :)

 

Fin jag va då! ;P

Av Mathilda - 3 november 2012 15:35

 

Fett sööööta, det är mina killar de ;) :* <3 <3 LOVE


BTW: ni kmr alltid ha en speciel plats i mitt hjärta med!!! :* <33

Av Mathilda - 3 november 2012 12:50

One Direction

Av Mathilda - 3 november 2012 08:35

ALLA FÅR GÅ PÅ 1D KONSERTEN UTOM JAG, BARA FÖR ATT MINA FÖRELDRAR INTE FATTAR ATT JAG SKA BETALA TILLBAKA TILL DOM SEN!!!! HATAR HATAR HATAR MINA FÖRELDRAR, OCH SÅ KOMMER MIN DUMMA LÅTSAS PAPPA OCH LÄGGER SIG I!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'(


HITTADE EN BILJETT FÖR 485 KR, MEN SJÄLVKLART VA DE FÖR DYRT!!! FATTAR DOM INTE ATT DE ÄR ETT VÄRLDSSTORT BAND SOM SKA KOMMA ELLER?!!!!!!!!!?

 

Av Mathilda - 2 november 2012 20:50

LOUIS <3

HARRY <3

LIAM <3

NIALL <3

ZAYN <3


LOVE ONE DIRECTION!!!! FOREVAHHHH! <3 :D

Av Mathilda - 2 november 2012 18:30

Tänk att One Direction är i Sverige nu!!! :D Gaahh! ;) <33333

 

yeah!!! <3

 

hahahah

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards