ponnymathilda

Alla inlägg under november 2012

:'(

Av Mathilda - 2 november 2012 09:40

Fick inga biljetter :P BAJSKORVAR!!!! :( Men jag får väl kolla på x-factor ikväll så jag får se dom iaf ;) och då ska jag nog skypa med Hanne sammtidigt <3 ;D så de blir väl braow! :) men nu ska jag äta, va hos tanläkaren innan, kl 8.00 -_- jag ska dra ut en tand om en månad : 3 inte kul! oj, justde, äta va de ja xP 

Av Mathilda - 2 november 2012 08:55

1D biljetter, här kommer jaaaag! :P :D <3


 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards