ponnymathilda

Alla inlägg under november 2012

Av Mathilda - 25 november 2012 16:43

Fick den nya Frida tidningen när vi va och handlade :D I LOVE IT! Det är 20 sidor med BARA  One Direction <3 :D 

     

Av Mathilda - 25 november 2012 12:11

Vad tkr ni om den? =) Komentera gärna och skriv om den var fin/ful. 

 

Av Mathilda - 25 november 2012 11:45

 

I LOVE NIALL HORAN OCH JAG VILL GIFTA MIG MED HAN BARA SÅ ALLA VET xD OCH SÅ HAR JAG TYP DAMPTRÅÅÅKIGT!! <3 ;D 

Av Mathilda - 25 november 2012 11:41

     

Hhahha! Jag har damp och tråkigt = Knäppa webbkamera bilder ;P 

Av Mathilda - 24 november 2012 23:13

måste köpa MINST en hollister sak när jag är i USA :D Sååååå snygga kläder! <3333 

                 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards