ponnymathilda

Alla inlägg under november 2012

Av Mathilda - 10 november 2012 12:04

jag tar bort den, eller väntar lite med den, för jag orkar inte den nu. Men iaf, jag tkr att alla borde följa denna bloggen!!!!! www.thefuture.bloggplatsen.se  :D en otroligt bra blogg, en ortroligt bra vän och en otroligt söt tjej!! <3 :)
Nu sitter jag bara och tråkar mig typ xP ngn som vill träffas? ;)
 

miss the summer!! <3

Av Mathilda - 9 november 2012 12:50

Jag hittar inte mina gympakläder så jag kan nt va med -_- ;)

Av Mathilda - 8 november 2012 21:45

Hade 4 olika "häften" på datan som man ska ha prov på imon!! Dumma NO!
Men aja, ska nog sova strax och så blir det äntligen fredag! :D yeeey!!
Aaaww!! That's my boys! <3

Av Mathilda - 8 november 2012 16:06

Lockigt! ;D

 

 

 


Av Mathilda - 7 november 2012 20:42

Så jag gick till mitt rum ist och gjorde lite bilder på picmonkey ;P eheh, och chattade med hanne, eller chattar med hanne ;) och skrivet lite mejl, kollar twitahh ;) och lite så.

 

en av de finfina bilderna ;D <3

Av Mathilda - 6 november 2012 22:33

känner att jag bara gör godnatt inlägg, men aja, de för väll bli bra, så Godnatt ;)


 


 

Godnatt <3



BTW: GODNATT!!!!! <3 :* OM JAG INTE HADE SAGT DE INNAN xD ;)

:P

Av Mathilda - 6 november 2012 09:20

Sitter och tröööökar i skolan, börjar lektion om 20 min :( kan man inte ha rast och typ en lektion bara! ;) 


Btw, sitter och lyssnar på TMH ( Take Me Home ) One Directions nya album! :D De äääger kan man lungt säga! xD <3 <3 <3 <3 <3 


 

TMH!! <3

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards