ponnymathilda

Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda - 23 januari 2013 18:49

sääääms uppdatering men vi har sjuuukt mkt läxor och ah, om jag inte redan har sagt de. . . . . ;P hhaa! men iaf, idag har jag vart i skolan till 5 över halv 4 -_- bluuäää! sen kom jag hem och fixade amerikanska pankakor! :D mumsiiiigt! ;P sen övade jag lite på svenskan men jag pallar inteee! de är så mycket som man ska kunna och jag kan typ hälften?! :O blääää till de med! och sen har jag kollat på datorn lite, lyssnat sönder på musik! ;) haha! tre saler som inte gååår att leva utan är: 1.) MY FAMILY! (där räknar jag även in Hanne!!! <3 :) 2.) Musik! <3. 3.) One direction!!! :D <3 nähä, nu får jag nog ta och försöka öva lite iaf -_- bluuää en gång till! ;)
     

Av Mathilda - 21 januari 2013 18:33

:)   

Av Mathilda - 21 januari 2013 16:12

Sitter och lyssnar på musik och gör läxor..... inte de roligaste kanske men jag ska träffa bella en stund sen iaf. :) så de blir väl lite roligare! Men jag fär väl fortsätta nu så att jag inte får F på alla prov och läxor denna och nästa vecka -_- 

   

LÄXOR JA!!!!! :P


 

Känner att jag har massa spellistor..... men de är bra låtar så aja! ;)   

 


OH YEAH! ;P ahaaha 

Av Mathilda - 20 januari 2013 21:36

 

Inte de bästa jag har målat, men men ;) hahaha <3

Av Mathilda - 20 januari 2013 17:02

Har inte gjort något idag typ, eller jo.... först kom bella hit, vi åt frukost typ, för jag hade precis vaknat..... sen så kollade vi lite på Pretty little liars, eller, aa, 2 avsnitt ;) sen ringde bella sin pappa och blabla så åkte vi med honom till coop. Där köpte jag en tiiiidning om bara one direction ( !!!!!!! ) :D och så, sen lämnade dom mig här hemma så nu har jag inte gjort mkt alls, kollat datorn, tagit lite kort och gått och köpt mat på en liten ica affär (hahah, intressant.. ;) Men ni får ha de så bra sålänge! :D 

Av Mathilda - 19 januari 2013 11:43

Vissa trodde att jag tog bort denna bloggen och kapade www.onedirectionenovell.bloggplatsen.se istället! men jag har BÅDA bloggarna nu! www.onedirectionenovell.bloggplatsen.se är en novellblogg och one direction blogg och denna är en vanlig och typ inget one direction!!! OKEJ? :) 
För jag har tappat massa besökare nu så jag har typ 5 om dagen istället för 20!? :O :( Men aja, nu vet ni! :D <3 

Btw, Jag har så tråkigt så jag snart dör så ni kan gärna skriva på fb eller sms (om ni har mitt nr) om ni vill va med miiiig!!!! :) 

Av Mathilda - 18 januari 2013 16:35

De va så kallt ute men jag tog bilder ändååå! :D haha, och mina händer är sååå röda nu! ;P 
       

Av Mathilda - 18 januari 2013 16:17

 

Ehhm.... jaa....... xD ahaha 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards