ponnymathilda

Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda - 17 januari 2013 20:12

   

Va tycker ni om designen? :) jag blev rätt nöjd iaf! :) 

Av Mathilda - 17 januari 2013 20:07

Först var jag i skolan, vi hade matte, so, engelska och lite så.... ENGELSKA PROV! :O haaha, men sen efter skolan åkte jag och wilma hem till henne och hämtade hennes cykel, sen så cyklade vi till mig och va inne lite, åt, kolla datorn och så! Sen gick vi ut och tog massa bilder och våra fingrar gick typ av, hehe, nää men de va väldigt kallt! Men de blev fina bilder med snön och så, även om jag vill ha bort snön!! * Imon blir de skola, igen... :P Och jag ska/vill gå upp kl 4 xD hahahaha, och se på one directions twitcam!! dom är ju i japan så då blr det tidsskillnad! :O Men vi får se hur jag gör! Ha de bäst, FLODHÄÄÄST!! ;D

Av Mathilda - 17 januari 2013 18:27

 Va ute och tog massa kort med Wilma innan :) 
                 

Vi tog massa mer kort men jag orkade inte ladda upp alla ;) haha <3

Av Mathilda - 16 januari 2013 22:39

och jag vill heeeemskt gärna vinna för det man tävlar om är : 
 

TRYCK HÄÄÄR ELLER PÅ BILDEN FÖR ATT VARA MED!!!! :D <3 

Av Mathilda - 16 januari 2013 21:16

och jag vet att one direction inte stavas med e men jag har råkat skriva fel och det går inte att ändra så aa, den får heta onedirectionenovell dårå!!! :P hahaah

Av Mathilda - 16 januari 2013 21:09

Och nu har jag fixat den! så kolla gärna och läs det första kapitlet! :) tryck på bilden för att komma till bloggen! 
 


Av Mathilda - 16 januari 2013 19:29

 

Nää, men jag funderar över att göra en till blogg! en novell om one direction medmera..... :) vad tycker nu? kommenteeeeeraaa!!!!! :D <3 


annars, dagen har väl vart bra! gjort läxor hela eftermiddagen, va i skolan, jag har väl inte gjort något speciellt!! men som sagt, kommentera om ni tycker att det är en bra ide!! :) <3

Av Mathilda - 15 januari 2013 21:31

men vi har maaaassa läxor denna veckan! jag skojar inte... :P

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards