ponnymathilda

Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda - 15 januari 2013 21:24

Lost a sister today, a sister fron 1D family, JULIA <3 We love you and remember, once a directioner, always a directioner!! <3 I'm crying when I read your last tweets :'( <3 <3 
 

Så SNÄLLA om ni har twitter, få #RIPDirectionerJulia att trenda i heeela världen! 

Så nu är en directioner, syster, människa, vän, Julia en ängel <3 

Av Mathilda - 13 januari 2013 00:14

Ska gå och lägga mig nu men först tänkte jag bara tipsa om en film :) Den heter "The Notebook" och den är sååå bra!! :D Det handlar om en gamal farbror som läser ur en dagbok för en gamal dam på ett ålderdomshem. Det som står i dagboken är om ett ungt par som blir kära typ och sen deras liv och så :) Det händer massa saker och i slutet, näää, jag kan ju inte berätta slutet! :O men den är iaf jäääätte bra!! den får 10/10 poäng av mig och jag tycker verkligen att ni ska se den! fast den är liite lång.... 2 timmar ;) hhahah! om ni vill se den kan ni trycka HÄR 

       

Av Mathilda - 11 januari 2013 20:14

Han va ju för söt!!! "eeh, I work in a bakery" :D <3 

Av Mathilda - 11 januari 2013 19:05

Ser ngn vad de är för mönster?? :) ?? <3

Av Mathilda - 11 januari 2013 16:29

Ben & Jerry glass och One Direction videos!!! :D
       

Av Mathilda - 11 januari 2013 13:07

1.  2.   3.    


Och vinnaren bleeeev.............   ............    ..............   .............. okej, nu slutar jag men iaf, VINNAREN BLEV nr. 2!!! :) Grattis till nummer 2 ;) hahah
Här är rösterna:
1: 1 röst
2: 2 röster
3: 1 röst 
:) ha de braaaaa



Av Mathilda - 11 januari 2013 12:59

Hemma från skolan idag med.. :( hade feber igår så jag ville inte direkt till skolan idag då, men de är såååå tråkigt att bara sitta hemma och inte göra någonting!! tips på film eller ngt jag kan göra? :) 

Här är lite bilder som jag tog igåååår: 
     

Och den är inte grön men glaset va grönt så då såg de ut så..... ;)

Av Mathilda - 10 januari 2013 18:08

 

Haha! WooHoo! ;) 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards