ponnymathilda

Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda - 5 januari 2013 13:18

är med och tävlar om Dagens  BLogg på www.linnahlborg.se :D <3 Tryck på länken och va med du med!! www.linnahlborg.se x

 

www.linnahlborg.se

Av Mathilda - 5 januari 2013 00:38

One direction (eller Louis och Liam) VA I STOCKHOLM INNAN!!!!!!!!! Gaaaaahhhhhhh! varför bor jag inte i stockhoooooolm? :O omg!! 
   

Av Mathilda - 4 januari 2013 13:31

vet inte vad vi ska göra och detta blev ett jääätte tråkigt inlägg men de får ni stå ut med!!! Rösta gärna till "nageltävlingen" med!! :D 

Av Mathilda - 4 januari 2013 01:29

   

300 följare på twitter! woopwoop! så TACK SÅ JÄTTEMYCKET alla som följer mig! @1D_mathilda <3 :DDDDD
Btw, kaaan  inte sova!! :P

Av Mathilda - 3 januari 2013 23:33

 

Av Mathilda - 3 januari 2013 20:57

   

Hanne   



Av Mathilda - 3 januari 2013 19:57

                                  

   

Du kämpade på ända in i de sista! ÄLSKAR DIG!   

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards