ponnymathilda

Alla inlägg under februari 2013

Av Mathilda - 6 februari 2013 20:10

                     

Av Mathilda - 5 februari 2013 19:08

1: Jag gick in i en dörr i skolan, så klantig som jag är. Jag skulle öppna den och så gick jag samtidigt och då PANG så fick jag den under ögat och på ögonbrynet! :P KLAAAAANT! fast de blev inget! ;) haha 
2: Jag rev mig på ett köksskåpshandtag! ;P hur luckas jag! hahaha 
3: Jag kollade på "de okända"!! o.O (för er som inte vet så hatar jag sånna program med andar och spöken!) :P 
4: Jag åt kokospankaka med ananas och de va BLÄÄÄ! inte allt gott! haha 
5: Jag insåg att vi hade 4 kapitel i våran engelskabok som har en kopling till one direction.... ;) ahahahah 

okej, den sista va onödig men aja! haha! den första va nog de klantigaste! hur kan man gå in i en dörr? :O ahahaha 
hoppas eran dag va braoo! HEJDOOO 
 

Av Mathilda - 4 februari 2013 21:19

 

T.R.U.E
Idag = måndag -_- den tråkigaste dagen på veckan! först va jag i skolan, sen hemma och bara chilla, pratade i säkert en timme eller mer med miranda och typ ingenting egentligen! ;P ahaha! nu ikv har jag kollat på ullared programmet och nu äter jag chips ;) hahaha! hoppas ni hade en bra måndag, om det ens går. . . . . ;P 

Av Mathilda - 4 februari 2013 16:22

Hatar måndagaaaR!!! :P haha! men nu sitter jag och pratar med miranda :) konstigt inläg och hejdå! :P <3 


Av Mathilda - 3 februari 2013 19:31

Hatar söndagar! en av de värsta dagarna som finns, och måndag! ;P Men jag har inte gjort så mkt idag! vart hos tildis! vi va ute och gjort en cp film, målat naglarna och kollat på våran cp film! ;) hahaha! Men imon blir de skola -_- typiskt! haha! men vi hörs imonnnn! hejsvejs! 
Har en fin konversation med min fina vän . 
   hahahah!! xP <3

Av Mathilda - 2 februari 2013 15:40

Sitter hos bella nu, men jag vet inte vart bella tog vägen.... :P hahah! Hon skulle fixa sin cykel tror jag ;) haha! men jag har sovit här inatt och igår så åkte vi och köpte godis :) och spelade just dance 4 :D jag va sämst på alla danser, fast de va lite skumt för den enda jag vann va what makes you beautiful! :) ahah! är man directioner så är man ;) ne, men nu får jag leta efeter belle! och nu kom hon... ;) men aja , haha, HEJDÅÅ! :D 

 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards