ponnymathilda

Alla inlägg under mars 2013

Av Mathilda - 8 mars 2013 17:45

                                     

Av Mathilda - 7 mars 2013 20:41

:) <3 

 

Sorry om jag har stavat fel någonstans och jag har dålig engelska. . . . . ;) ahahah

Av Mathilda - 7 mars 2013 19:18

om du vill ha en personlig imagine/liten fanfiction/liten novell så kan du bara kommentera så kan jag fixa en! :D 

 

Av Mathilda - 7 mars 2013 19:13

Skola idag, som vanligt! inget kul att berätta om därifrån så jag har egentligen inte så mycke att skriva!! :P jag ville bara säga att jag lever, typ?! haha! 
När jag kom hem så åt jag och lite så, sen kollade jag datan och sen målade jag! haha! jag hittade typ några akvarell papper och färger i mitt skåp. . . . . jag försökte måla Niall, det blev typ mer likt ett bara/liten bebis! ;P haha, och så målade jag en skog typ! men nu har jag ätit och tänkte skriva ett nytt kapitel på www.onedirectionenovell.bloggplatsen.se ! :D jag är på kapitel 9 nu, så ta och läs den vettja! ;) hhahaha!!! men vi seeees! hejdoo!! x

Av Mathilda - 6 mars 2013 20:56

Thank you so much Dublin! Detta gör mig så glad! Att se dessa vakra killar så glada, höra dom skratta, och höra hela publiken sjunga! Det är så fint alltihopa! Love to these peoples! <3 

Av Mathilda - 5 mars 2013 21:37

Är de bara jag som tycker de är sjukt snyggt med dip dye? Jag vill göra blååååå! Har fårr massa inspo från Perrie, Leigh-Anne, Jesy och Jade från Little Mix! Dom färgar håret i galna, fast sjukt snygga färger! :D <3 

 

I wannnnnnnnt! :) 

        

        Jade                     Jesy              Leigh-Anne                  Perrie

Av Mathilda - 5 mars 2013 18:45

 

22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Av Mathilda - 5 mars 2013 17:23

Fladdermuströja; Gekås

Shorts; HM

Tights; Gekås

Läppbalsam; Oilily

Dagkräm; Hydra Specific

Eye shimmer; Wicked

Mascara: Max Factor

Iphone skal; Gekås

       



Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards