ponnymathilda

Alla inlägg under mars 2013

Av Mathilda - 3 mars 2013 18:30

 
20. En bild på dig när du är ledsen. seriöst? vem har en bild på sig själv när man är ledsen??! :P
21. En bild på dig när du är glad.
22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Av Mathilda - 2 mars 2013 21:43

JEDWARD PÅ SCENEN OCH ANTON TILL FINAL gud va melodifestivalen kan vara bra ibland! haha! 


Hejhejehhejehejehej!! nä, men iaf, HEJ! jag är lite glad och lite så nu så jag hade bara lust att skriva de! så tack och hej leverpastej (blä!) 


   


one direction har inget med detta att göra, men jag lyssnar på deras musik nu och de gör mig på så bra humör!! :D :D <3 <3

 

My boys! <3

Av Mathilda - 2 mars 2013 18:36

 

Haha! seriös osv. . . 

18. En bild på din familj. har ingen
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på dig när du är ledsen.
21. En bild på dig när du är glad.
22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Av Mathilda - 2 mars 2013 18:30

klockan 12 ungefär frågade henke om jag ville till gekås, så jag åkte dit med han och freja! :) här är dom sakerna jag köpte! 
Mini set med sminkborstar 13 kr
 

Tröja 60 kr

 

Fladdermus tröja 50 kr

 

Sminkborttagnings servetter 10-15 kr

   

Datorklistermärke/fodral 40 kr 

 


Jag är inte helt säker med priserna, men de va ungefär något sånt här! ; )



Av Mathilda - 2 mars 2013 00:07

Idag fick vi sluta 20 i 12 för idrotten va inställd, feeett chiiill!! Sen åkte jag med Wilma när hon skulle rida och sen gjorde vi inte så mycke mer! ;P nu ikväll har jag stoooor städat mitt rum och gjort om lite! :) bilder kommer imon! Nu ligger jag i sängen och försöker sova, vilket inte går så bra som ni kanske förstår! Och så måste jag bara säga att om du inte kollar på pretty little liars så måste du göra de!!! Natti nattiiii :) x Zzz
Grymt bra bok Btw! ;)

Av Mathilda - 2 mars 2013 00:07

Idag fick vi sluta 20 i 12 för idrotten va inställd, feeett chiiill!! Sen åkte jag med Wilma när hon skulle rida och sen gjorde vi inte så mycke mer! ;P nu ikväll har jag stoooor städat mitt rum och gjort om lite! :) bilder kommer imon! Nu ligger jag i sängen och försöker sova, vilket inte går så bra som ni kanske förstår! Och så måste jag bara säga att om du inte kollar på pretty little liars så måste du göra de!!! Natti nattiiii :) x Zzz
Grymt bra bok Btw! ;)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards