ponnymathilda

Alla inlägg under april 2013

Av Mathilda - 16 april 2013 16:37

Va på stan en stund med Wilma innan och jag hittade en palett med 24 ögonskuggor :) den gröna gick dock sönder på vägen hem :/

Av Mathilda - 15 april 2013 19:46

Nu ska jag börja med veckans effekt! Då är de så att jag lägger ut en bild och så får ni rösta vilken av effekterna som är finast eller så! :) så här kommer de första! :) 


1.           2.           3.           4.  

Av Mathilda - 14 april 2013 18:15

Va hos Kabanoss innan! :) myyysigt! han är så söt och så fäller han som en galning -_- haha! men vi gjorde inte så mkt, eller asså. . . vi borstade och gosade med han och va uppe i skogen och gick slalom runt massa träd så kan ska få mer muskler och så! sen myste vi med han och juwel i hagen en lång stund, och mamma mockade . .  . ;P haahh! sen fixade vi med vatten och så! :) sen kom vi hem och nu har jag bara ätit och duschat! :) 

           

han nosade på kameran! haha

Av Mathilda - 13 april 2013 17:44

Hehe

Av Mathilda - 12 april 2013 15:38

     

   


Sitter i soffan med en filt och massa kuddar och kollar på film! :) Myyyys! Det är precis vad man ska göra när det regnar! 

 

Idag va de skola som vanligt men det är iaf freeeedag! :D yeey! skönt med helg nu! och jag ville bara säga att denna veckan har jag gjort en OOTW (outfit of the week) så den kommer nog upp på söndag eller lördag, beror på om jag vill ta med söndag eller inte! ;) men hoppas ni har haft en bra dag så ses vi! :) <3

Av Mathilda - 11 april 2013 20:12

     

Eleanor Calder

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards