ponnymathilda

Alla inlägg under april 2013

Av Mathilda - 11 april 2013 19:34

fick lite inspo från hanne igen . . . . ;) 


men lite kläder från www.mylovebasket.com som jag vill haaaaao! 


             

hhaahah! man ser ngn text vid glasögonen . . . woopsiiie! 

Av Mathilda - 11 april 2013 19:28

tog denna från hanneadolfssonn.bloggplatsen.se :) haha


JUSTIN BIEBER:

skala 1-10
Röst : Jag tycker han har en bra röst så 8,5

Utseende : 6-7

ifall jag skulle kunnat gå på en utav hans konserter: ja

en Belieber: nej, jag gillar inte direkt han

favorit låt: be alright tror jag 


ED SHEERAN:

skala 1-10

röst: 9,5 han har så sjuuukt fin röst! 

utseende: han är inte direkt snygg eller så men han är söt så 8

ifall jag skulle kunnat gå på en utav hans konserter: jaooo of course

en Sheerio: njae nästan, typ, inte riktigt! haha

favorit låt: A Team


LITTLE MIX

skala 1-10

röst: 9,5! love their voices!  

utseende: 9! alla är såå fina! 

ifall jag skulle kunnat gå på en utav doms konserter: ja!!

en Mixer: jaoopp! 

favorit låt: how ya doin eller change your life! 

Av Mathilda - 11 april 2013 16:23

Vet inte varför den är så stor men aja. . . . ;) haha! Va tycker ni? :)

 

hahaahah! fin min. .  . . haha

:D

Av Mathilda - 9 april 2013 22:23

Träffade Hanne idag! :D Gud va jag har saknat henne! De va jättekul att träffas och jag fick min julklapp...! Hahaha! Vi gjorde inte så myckern vi skrattade hela tiden och så! Haha! Älskar dig min lilla griiiis!!! :) <3 xx

Av Mathilda - 8 april 2013 20:15

mobba inte. . . . 

hhahahahahahahahah!!! xD 

de hackar massa, de är suddig video och jag ser knäpp ut!!! ;P hehehe! men aja. .. . . . HAHAAAHHAHAHAH MIN MIN I SLUTET! OHMYGOOOD! HAHAHA xD 

Av Mathilda - 8 april 2013 19:54

Tänkte bara tipsa om en sida som heter iKateHouse. Dom säljer smink, smycken, hårgrejer, nagelgrejer. . . . och så är de jäääätte billigt! :) Tryck på bilden eller HÄR för att komma dit! :) 

  


Av Mathilda - 7 april 2013 15:33

. . . Imon eller på tisdag! :)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards