ponnymathilda

Alla inlägg under maj 2013

Av Mathilda - 19 maj 2013 21:01

Man märker verkligen att sommaren är påväg nu! :D man har kunnat gå i shorts och linne ju! much luv to that! ;) men jag va ute och tog några bilder igår, tror jag de va, eller i förrgår kanske! haha :) 

                 

detta va nog bland dom bästa. . . hahah! är inte världsprofs på att fota! hehe! ;D 

Av Mathilda - 19 maj 2013 17:28

Igår va de tävling i tvååker! :D Var där och kollade! De va ju sjuuukt varmt med så nu är jag liiiite bränd. . . . men aja! Tvååker kom 2:a! :D bästaste klubben! sen idag har jag typ inte gjort ngt! hahah 

         

bara några av en miljon bilder som jag tog! ahaha

Av Mathilda - 16 maj 2013 19:57

Sorry för att jag är världens sämsta på att blogga. . . . Jag tänker helt enkelt inte på de! Men idag va de skolaa! Hade engelska prov,  vilket va väldigt enkelt och sen hade vi inte något speciellt! 
One Direction Big Announcement kom ju idag! En ny turnééééééé !! :D Och då ska jag gå!!!!!! Om dom kommer till sverige, hoppas de blir Ullevi (stavning??) isåfall! Asså i göteborg, för de skulle va PERFEKT! :D hah! Men nu ska jag kolla film, vet inte vilken :P ehhe! Men heeejdååå! 


Och grattis till Miranda om hon ens läser detta! ahah ;) <3 


Two random pics 



   

Av Mathilda - 10 maj 2013 10:19

Igår hade jag en riktigt bra dag! Eller först så gjorde jag inte så mycket! :P Satt vid datan och kollade lite videor, twitter, facebook, bloggar, ah men ni fattar. . . Sen åt jag lunch och jag och mamma åkte till stall nr 1. haha! Där va vi på en föreläsning om lastning, de var väl helt okej! :) Sen vidare till stall nr 2. där vi tog in kabanoss, borstade hnm och så! :) Vi flätade all hans man igår med! haha! Han har såååå lång och tjock man så de är inte sant! ;D men de är fint! :) Sen tog vi ut han i padocken och mamma gjorde de övningarna som han visade på lastnings föreläsningen! Jag gick och hämtade lilla goliat och försökte med han med, vilket inte gick super men aja! ;) Vi travade/galopperade över bommar istället! För er som inte vet så är Goliat en mini shettis så man kan inte rida på han! ;) eller jo, min syster kan de! hah! Men sen ställde jag upp ett litet hinder med som vi hoppade över! Men sen fick han gå ut igen! ;) haha! Vi gav mat och vatten till några hästar och så, sen hem och duscha och kolla på alla videor/låtar från konserten! Måste bara säga att Little Things  var sååååå fint! Zayn och Niall fick tårar i ögonen, Harry filmade och aa. . . :') Men nu blev detta vääääldigt långt så hehe! HEJDÅÅÅ! :D 


 

   

Av Mathilda - 9 maj 2013 10:33

   

 

aaaaaaagggggghhhhhhhh!!!!!!! 


och detta är allt man ser på facebook just nu. . . . . 


 



   

 

       

     

Av Mathilda - 8 maj 2013 22:06

Av Mathilda - 8 maj 2013 18:52

Stämmer någon speciellt mycket på er? ;) hahaha

                     

Haha! detta är bara några av alla jag hittade . . . 

 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards