ponnymathilda

Alla inlägg under maj 2013

Av Mathilda - 8 maj 2013 16:25

   Sitter hemma, på mitt rum, med one direction musik på höööög volym! För idag är det ingen vanlig dag! Eftersom ONE DIRECTION 'r i Sverige och uppträder i Stockholm på Friends Arena! :D Men gissa vem som inte får åka dit?! Ja, men precis. . . JAAAG! :(((( Så nu sitter jag här och deppar och kollar på bilder som folk lägger upp och videor! Jag ska försöka hitta någon som filmar konserten live! haha! Men ja, de var bara de jag ville säga nu! Ha de bra, eller bättre än mig iaf. . . . :P 

   

 

. . . . . . . . . . .  . . .  . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . 

Hej

Av Mathilda - 5 maj 2013 12:15

Idag blir de först dansuppvisning, eller vid halv 3 hämtar mamma och dom mig och så åker vi till Halmstad för min lillasyster ska ha dansuppvisning! :) Eric Saade ska vara där/vara med! ;) hahah! Men nu ska jag nog snart äta och så! :) ni får dagens outfit här med! Haha

Av Mathilda - 4 maj 2013 23:08

Har itne gjort det på sååååhäääär länge så här kommer en! :)


Tröja-Gekås/Byxor-Vila/Linne-Gekås

     

Av Mathilda - 4 maj 2013 20:23

Lite skillnad, idag 5 igår 21 men aja! Jag ville bara säga tack till alla som tar tid och orkar läsa min blogg! :) Lavioooo! ;D 

 

Av Mathilda - 4 maj 2013 20:19

Idag har jag bara tagit det lugnt! Nästan iaf! ;) haha! MEn på morgonen gjorde jag typ inget! jag bara chillade! Sen vid halv 12 kom Hanne! Vi gjorde inte så mkt! Hon skrev ut sina biljetter till One Direction som kommer PÅ ONSDAG! Jag är såsåsåsåsåååååå avundsjuk på alla som ska dit! :(( JAg vill ocksååå!!! Men iaf, sen gick vi ner på stan lite fort, ngn timme typ. Sen när Hanne skulle hem så satt jag med hon lite vid busshållplatsen, sen kom pappa och då gick vi och köpte en jacka! :) jag har behövt en vårjacka ett tag nu såååå de va bra! men bilder på den kommer! :) Ha de bra sålänge! :D 


Av Mathilda - 4 maj 2013 20:18

Dom dansar gryyymt! :D hahaa 

Av Mathilda - 2 maj 2013 21:31

         


Av Mathilda - 2 maj 2013 19:59

Den är lite för mycke åt vänster men de går inte att fixa, jag är iaf nöjd med denna! :) <3 


   

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards