ponnymathilda

Alla inlägg under juni 2013

Av Mathilda - 27 juni 2013 16:36

     

Jag skulle inte ha något emot att ha något av dessa rummen! Eller det sista kanske jag inte vill ha direkt, de är lite för mycket UK mönster men de va lite coolt bara. . . . haha! :) <3

Av Mathilda - 26 juni 2013 22:56

 

Världens sämsta kvalite på bilden men whatever. . . ;P haha

Av Mathilda - 26 juni 2013 18:28

Har bara vart hemma så jag har en väldigt chill och Eleanor Calder inspirerad outfit! :) 

       

Tröja - Gekås // Kjol - HM // Skärp - Ginatricot 


Tog ingen bild på mitt ansikte för kameran dog men jag har

BB cream - Maybelline new york // Maskara - False lash telescopic, Loreal paris // Lip stain - Lumene

Och håret har jag bara uppsatt i en boll! :)

Av Mathilda - 26 juni 2013 15:00

Hejsan! Idag på förmiddagen har jag inte gjort så mycket! Spelat in en video och testat min nya hair shadow. . . Haha! Nu ska jag äta något, jag hade ngn typ mexikansk tacopaj sak i frysen (sån man köper färdig) men det va jäääääätte äcklig! Jag mår illa bara jag tänker på den! haha! Men jag får väl äta macka eller ngt! :) Igår på kvällen kom Ania och Bella hit iaf, vi kollade på Hannah Montana the movie. . . Den är faktiskt jätterolig! haha! Och så åt vi popcorn och coka cola! ;D haha! Men vi ses sen! 

Här är videon som jag gjorde innan., . . . 

ehm. . ja. . . . xDxDxDxD ;)

Av Mathilda - 25 juni 2013 19:00

Idag har jag passat min kusin! Vi har målat, spelat tennis, gått till en lekplats, köpt glass osv.. Jag va där från 8-14 ungefär! Fast vi råkade bli utelåsta i 45 min.. -_- de va lite jobbigt! Haha!

Av Mathilda - 24 juni 2013 20:23

Jag har inte bloggat på en hel vecka och det är för att min dator va hos pappa och jag va hos mamma och mobil inlägg blir bara så sjukt tråkiga och så. . . . men nu blir det bättre med bloggningen! :D 


Idag har jag varit på stan med Bella . Sen träffade vi Wilma och Ania och så gick vi lite mer på stan. . . Sen åkte vi till stranden! :) harebraooooo! ;P 

Av Mathilda - 18 juni 2013 14:03

   House

* Inte för stort, lite lagom, som ett vanligt hus typ! 

* PÅ landet men inte långt från stan .

* Inte i Sverige. . . 

* Helst i Storbrittanien eller Irland. . . 

* Stor trädgård .


   Boy 

* Blond .

* Blåa ögon .

* Högljud, prata mycket, inte vara blyg .

* Helst prata engelska .

* Lika gammal som mig eller äldre .


         

~Jag älskar verkligen blonda, blåögda killar~

HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHA

Av Mathilda - 18 juni 2013 12:05

   5 saker jag gillar                                                  5 saker jag inte gillar 

1. Musik                                                              1. Tandläkaren

2. Riktiga vänner                                                   2. Fake vänner

3. One Direction                                                    3. The Wanted

4. Djur                                                                 4. Småkryp

5. Tacos                                                                5. Fisk och skaldjur


         

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards