ponnymathilda

Alla inlägg under juni 2013

Av Mathilda - 18 juni 2013 11:05

Bra låtar till sommaren! :) 


   

Av Mathilda - 17 juni 2013 20:20

Målade på mina läppar för att jag var/är såååå uttråkad. . . . :P Hahah! Jag gjorde färgglada, storbrittaniens fagga, USAs flagga och sveriges flagga! :) Haha! Jag blev nöjdast med sverige och färgglad. . . . ;) Hahahahah 

   

(Jag vet att det blåa på USA flaggan är åt fel håll. . . . Jag kollade i en spegel så det blev bakvänt) 

Av Mathilda - 17 juni 2013 18:06

Dagen spenderades med Wilma hemma hos henne och på stan :) Köpte ett linne och ett läppbalsam/lip stein :) Här är en haul :) 

Tog den från Wilmas yt! Prenumenera på henne! :) 

Av Mathilda - 15 juni 2013 21:05

så skönt att bara vara ledig! Denna sommaren ska jag bara ta de lungt! Träffa massa kompisar, va på stranden och ha en bra sommar! :D 


IDAG

har jag vart med Wilma och Bella! Vi har tagit kort och ehm. . . jaa. . . typ bara chillat, eller asså. . . Hahahah! Vi har haft skoj iaf! Hoppat studsmatta och massa! :) Jag kom hem vid 18.00-18.30 typ och nu är jag hungrig så jag ska gå och äta! HA DE BRA! :D 


Jag har ny design med! Vad tycker ni? :) 

Av Mathilda - 13 juni 2013 18:20

Skolavslutningen va idag och jag fyller 14 år! :D wooohoooo!!!! Hahah! Har fått massa paket och gratulationer (säger man så?) och haft de bra! men det känns inte som att jag fyller år eller som att de är sommarlov! haha! ;D Men här kommer min outfit som jag hade på avslutningen, jag hade andra skor men jag tog inte dom på mig. . . (guldiga sandaler) 

                       

Av Mathilda - 11 juni 2013 22:15

Idag i skolan va de typ tävlingsdag! Inga vanliga lektioner vilken va såååå skönt! :D sen va jag hos mamma lite, min klänning har kommit! :D som ni kanske sett i ett inlägg innan! ;) haha! Jag åt där och sen åkte jag till pappa! Kollade typ på en "sammanfattning" av PLL för de nya ansnittet kom idag, men jag får se de imon pga tidsskillnader -_- men aja! Sen handlade vi och köpte färg! När vi kom hem lagade vi mat och åt den och kollade fotboll! ;P i pausen började vi måla balkongen vit och sen kollade vi mer fotboll och åt frukt! :) ganska bra dag enligt mig! <3

Av Mathilda - 11 juni 2013 21:59

Bilder från tävlingen! Domhär va dom ända som va hyffsat bra! heheh. . . . 

     


:)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards