ponnymathilda

Alla inlägg under juni 2013

Av Mathilda - 11 juni 2013 21:57

       


Vilken gillar ni mest? :) Min favorit är nog nr 2 :) <3

Av Mathilda - 10 juni 2013 14:21

Idag har det varit väääärldens chilligaste dag! Haha! Vi började klockan 9 på vallen för de va fotbolls tunering! Men jag spelade inte så de enda jag gjorde va att gå en poängpromenad och chilla! Sen la ju anton ewald ut numret till sveriges radio på fb, twitter och ig! Och vi ringde och ringde och ringde! Men kom inte fram :(( Sen när jag hade tråkigt så ringde jag igen, och gissa vem som kom fram?! JAAAAG! :D men jag fick panik och gav telefonen till wilma så hon ställde min fråga... hehe ;) det var "hur har ditt liv förendrats från att du va med i melodifestivalen?" och dom sa att dom skulle ringa upp om dom valde frågan! Och det gjorde dom så Wilma är med i radio och pratade med Anton Ewald! :D Här är en länk: 

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3849 och om ni bara vill höra wilma så spola till typ 1:20 eller ngt! :) Ha de bra så ses vi! :D <3 

Av Mathilda - 8 juni 2013 22:57

Bra låt och söt video! :) 

Av Mathilda - 7 juni 2013 21:10

Målade naglarna innan! Det som är överst målade jag först och sen det andra! Nu har jag dröm fångarna för jag blev inte jättenöjd med de andra! Haha! Va tycker ni? :)

Av Mathilda - 7 juni 2013 21:08

Haha, det var ett skal för 20kr så jag köpte ett svart och ett vitt och fixade dom lite! :) jag kanske gör om de vita, får se! ;)

Av Mathilda - 7 juni 2013 13:52

( Jag tar vad jag helst vill, gillar mest! )

 

Smink / Utan smink

Sommar / Vinter

Sjunga / Dansa

Julafton / Födelsedag

Singel / Förhållande

Rosa / Blå

Bok / Tidning

Skola / Lov

Mamma / Pappa

Kjol / Klänning

Levande ljus / Lampor

Springa /

Va med kompisar / själv

Få pengar / Tjäna pengar

Familjen / Kompisar

Hund / Häst

Katt / Hund

Ginatricot / H&M

Veromoda / Kapphal


Haha! :)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards