ponnymathilda

Alla inlägg under juli 2013

Av Mathilda - 14 juli 2013 12:46

 

Han var med i Glee, jag själv kollade inte på det men det är ju jättehemskt när någon dör! Även om man inte vet vem det var! :'( <3 

Av Mathilda - 13 juli 2013 17:01

Idag va jag på stan med mamma och Freja och då köpte jag två tröjor! :) En vanlig aprikos färgad på ginatricot och en aprikos färgade med ett hjärta, california text och lite så på lindex :) Sen fick jag en concealer av mamma igår som hon inte tålde så ja. . . Så om den ser använd ut så är den de! hahah ;) 


                     


Ses sen! :) Hejdååååå

Av Mathilda - 12 juli 2013 22:20

Jag har inte orkat blogga idag, eller igår.. :P men jag kommer göra lite tidsinställda inlägg och så! :) men vi hörs mer imon!

Btw världens bästa hanne fyller år idag och jag har redan sagt grattis 13563467 gånger men strunt samma, GRATTIS HANNE! :D <3 haha

Random bilder

Av Mathilda - 11 juli 2013 11:54

Hahah! Tog lite bilder när vi åt så jag lägger upp dom nu. . . . Haahah! ;P 


Btw vi åt kyckling, potatis, sallad och sås! Sen åt dom andra rabarberpaj men jag gillar inte de! Haha! 


         

Av Mathilda - 10 juli 2013 21:44


 Gaaaaanska mycket saker jag vill göra innan jag dör. . . ;) hahah

         

Av Mathilda - 10 juli 2013 18:15

Igår va jag hemma och så. . . gjorde typ inget! haha! Sen cyklade jag till Wilma efter lunch typ, vi gick ner till stan! :) Jag hittade lite saker men jag hade inte så mycket pengar med mig så jag köpte inget! Men jag ska nog dit imon och köpa en victoria secret bodymist, en ögonskugga från elf och starbucks! :) För jag köpte en starbucks dricka, eller vad man nu säger, igår i "smaken" chocolate mocha och den va såååå god! :D haha! Men aja! Sen vid 5 - halv 6 åkte jag och pappa ner till stranden och träffade mina kusiner! Dom hade med sig mat och så åt vi där och sen badade vi, eller inte alla. . . inte jag heller för jag hade inte badkläder men några badade och så! :) Så de va myyyys! :) Sen åkte jag hem och hade sjukt svårt att sova på kvällen/natten. . . :P Hhaha! 


 


Ha de bra så ses vi! :) 

Av Mathilda - 8 juli 2013 12:04

Bloggade inte igår för de hände lite personliga saker och jag va väldigt stressad ch så. . . . Men nu är jag "tillbaka" igen! ;)


Idag ska jag måla klart mina naglar (målade bara halva igår. . . ) och sola och ta de lugnt typ! Men vi ses! 


Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards