ponnymathilda

Alla inlägg under juli 2013

Av Mathilda - 5 juli 2013 14:12

Har verkligen inget att göra på sommarlovet :( Sååååå tråkigt!! Jag kanske ska träffa Ania senare men jag vet inte, vi ska till Ven , jag ska till Liseberg någon gång och så ska jag nog till Skara sommarland om några veckor. . . Annars har jag iiiinnnnggggeeeeettttt att göra! :( Sååå tråkigt! :P Haha! 


Ska ni göra något speciellt på sommarlovet? :) 

 

weirdo här jaooo



Av Mathilda - 4 juli 2013 18:07

       


❤ ❤ 

     

Av Mathilda - 4 juli 2013 16:03

Ska gå och hämta min lilla syster på dagis nu! Hahahah! Såååå tråkigt inlägg. . . . Ni får lite bilder bara för de! 


     


Några ramdom bilder som jag hade på skrivbordet på datan! hahah

Av Mathilda - 4 juli 2013 15:53

Milla :

Favorit färg? Blå

Favorit djur? Häst
Celebrity crush? Niall Horan
Hur lång är du? typ 1,62 m 
Har du varit på någon konsert? Njaee, bara några svenska artister, Anton Ewald och Eric Saade. . . . :P

 

hanne :) :

Är du rädd för något? Spindlar, mörker och typ mördare och sånt! :P

Är det läskigt att flyga? Nej! Bara första gången typ :) 
Om du bara skulle haft 24 timmar kvar att leva, vad skulle du gjort på dom timmarna? Oj, om jag fick välja vad jag ville så skulle jag vilja vara med min familj, alla artister som jag gillar och min bästa vän (du) :) 
Cola/pepsi? pepsi pepsi pepsiiii ;D
vad tycker du om Justin Bieber? BLUUÄÄÄ! hahah! nej men jag gillar inte han! han tar droger, r inte snäll mot sina fans och så typ. . . . :P 
Skulle du vilja bo i utlandet? Jaaooo! :) I typ England, Irland eller USA :)

 
Klara :

Favorit mat? Tacooooos
One direction eller Justin Bieber? One Direction :) 
Parfym/bodysplash? Sommar/vår - Bodysplash, Vinter/höst - Parfym ;)
England/USA? oj, jag har ju aldrig vart i England så jag vet inte! haha
Hur många gånger har du flugit? Sammanlagt med fram oh tillbaka och allt - 10-11 ggr :) 
Vilka länder har du vart i? USA, Danmark, Norge, Grekland och Sverige ;) 


Tack för alla frågor!!! :D 

Av Mathilda - 4 juli 2013 12:47

Först ska jag bara säga varför jag inte skrev något igår och de va för att jag åkte till Kabanoss efter frukost och kom hem vid halv 4 typ. Sen åt jag och sen mådde jag inte så bra så jag gick och la mig vid typ halv 8?! hah. . . . Jag va typ helt yr och det kändes som jag hade feber och blah blah. . . . . Men aja! 


Nu till va detta inlägget skulle va om egentligen : ÖNSKEINLÄGG :) 

Då tänkte jag fråga er om ni vill att jagg ska göra något speciellt inlägg! :) kommentera isåfall! :)

De kan va nästan vad som helst! :) 


         

Av Mathilda - 2 juli 2013 15:48

                                       

Av Mathilda - 1 juli 2013 20:48

Tuggummi // rouge/puder borste // rouge // roll on concealer // toplack, rosa nagellack // iPhone skal // klänning // leggings // tröja

Några bilder råkade komma upp och ner. . . . Ooopsie!

Av Mathilda - 1 juli 2013 20:22

Nu va juni slut och  juli är här! :) Idag har jag vart med Ania :) Vi har väl inte gjort så mycket! gjort lite videos som ni kan hitta HÄR :) Imon ska jag kanske va med Ania igen eller så vet jag inte vad jag hittar på :) Men vi ses! Heeejdåååå! 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards