ponnymathilda

Alla inlägg under september 2013

Av Mathilda - 21 september 2013 18:21

Av Mathilda - 19 september 2013 22:01

Av Mathilda - 19 september 2013 19:09

Först idag så var jag och hämtade ett paket på ica med saker jag hade beställt från MUA ( makeup academy ) och jag är såååå nöjd med sakerna! :D De va ett bronzer, en blush, en ögonskuggspalett, tre läppstift och två nagellack! :D aaaahh! haha! 


Sen hände något mer JÄTTE bra! One Direction kommer till Sverige 2014 på deras Where We Are turné och det är den 13 juni som är MIN FÖDELSEDAG!!! :D och jag fick ju inte gå på förra men jag får nog gå på denna för min moster bor i Sthlm så jag kan nog bo hos henne då! :D :D :D aaaahhhh!!!!!!!!! 


   

Av Mathilda - 18 september 2013 21:48

Idag/inatt är de fullmåne! ;D inte så intressant men aja.. :P

Idag i skolan va de engelska förhör och imon är det so prov :((( 8an är mycket jobbigare än va 7an va! Haha! Men ni får ha de bra så hörs viiii!

Månen..

Av Mathilda - 14 september 2013 09:13


 Från H&M :)

         



Från DinSko 

       

Av Mathilda - 13 september 2013 08:21

   


Allt från den översta är från H&M och allt från den understa är från Ginatricot :)

Av Mathilda - 12 september 2013 21:16

Idag va de skola 8.00 - 15.10 -_- Vi gjorde äppelpaj på hemkunskapen! bluää! haha! jag gillar inte paj och tårta. . . :P Sen när jag kom hem så gjorde jag engelska läxan, man skulle skriva en typ notis på minst 150 ord ;P Fast jag tycker engelska är rätt skoj! :) Sen när pappa kom hem så hjälpte han mig med att beställa lite saker! :D iiiiih jag är så glad! Det kommer en haul när jag får dom, dom skulle typ skicka det om 5 arbets dagar ! :) <3 


 

har inga roliga bilder så ni får en som pappa tog när vi va i USA haha :)

Av Mathilda - 11 september 2013 21:55

Bilderna är väldigt dåliga för jag screenshottade från en video! Med de är från igår när jag red bellis! :) <3 "min" lilla bebbo :*

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards