ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda - 9 oktober 2013 21:55

Hejsan! Ligger i sängen nu och ska sova! Tänkte bara säga godnatt för jag har inte skrivit på ett tag och jag hade lust! Haha! :P idag har jag mest pluggat.. Har svenska prov imon! :/ kan de väl hyfsat bra nu! Och så har vi matteprov på fredag och vi hade ett matteprov idag :( jag gillar inte alla läxor och prov! Hehe gud va jag känner mig positiv.. Eller inte! ;) aja, jag får väl sova nu! Natti!

Två bilder jag målade innan haha :)

Av Mathilda - 6 oktober 2013 18:37

                         

Av Mathilda - 3 oktober 2013 16:30

 

                                                                 ❤

Av Mathilda - 2 oktober 2013 14:23

         


hehehehe. . . . ❤ ❤

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards