ponnymathilda

Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 24 januari 2014 21:12

"Idag är det ingen vanlig dag för ifdag är det min namnsdag hurra hurra hurra..." typ ngt sånt.. :P lol


Har inte bloggat på ett tag men de har bara vart tråkig vanlig gamal skola hela veckan = inget intressant att skriva om! Tre prov hade vi med! På samma dag :o inte snällt av lärarna....


Imon ska jag till Nossen kl 9 på morgonen! Har man häst så har man haha ;) Nej men jag åker med Jonna då så ja haha :) Men lika bra att få de gjort på morgonen så behöver man inte tänka på de sen! haha nu lät de som om jag inte ville till stallet men aja ni fattar nog.. ;) 


Lite chocolateballs som jag och syyyyster bakade hahaha :)

 

Av Mathilda - 21 januari 2014 18:45

Banan, passionsfrukt, nutella och havrekakor ❤


       

Av Mathilda - 20 januari 2014 19:45

   

Pigall och Gossip Girl 

Av Mathilda - 20 januari 2014 18:43

Mina kusiner var i USA och då hade dom köpt tre små saker till mig :)


Jordgubbs handsprit - Bath and Bodyworks

Croptop - Love Culture
Smycken - Love Culture


                   

##

Av Mathilda - 18 januari 2014 21:30

   

Jag och Bella tog lite bilder haha :) 

Av Mathilda - 18 januari 2014 20:50

           

Av Mathilda - 18 januari 2014 20:10

             

Av Mathilda - 13 januari 2014 21:04

     

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards