ponnymathilda

Alla inlägg under april 2014

Av Mathilda - 11 april 2014 22:10

Har inte bloggat på sååååååå sååååååå länge nu! Förlåt men jag har 1. inte tänkt på att jag har en blogg hehe. . . 2. Haft massa läxor och varit upptagen så jag har lixom inte kunnat lägga massa tid på att blogga! Och för typ två minuter sen läste jag på Hannes blogg att hon inte heller hade bloggat på jättelänge så jag kände för att skriva ett litet inlägg! Haha! 


Nu är det ju påsklov med! :D Så skönt att vara ledig en hel vecka + en dag! :) Så det kommer nog mycket bilder och inlägg nu i veckan! :) 


En bild jag tog för några veckor sen :) 

 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards