ponnymathilda

Alla inlägg under juni 2012

Av Mathilda - 29 juni 2012 14:37

Snart kommer de en ny design som hanne ska göra nu typ :)  ( www.thefuture.bloggplatsen.se ) hannes blogg :) hejdå

Av Mathilda - 25 juni 2012 23:33

Är typ tillbaka nu, jag har trååkigt så jag ville skriva lite :)

nu ska jag nog gå och lägga mig, jag ska upp tidigt imorn och gå till bella, jag vet inte varför hon ville de men aja de blir väl mysigt :)

sen på onsdag vet jag inte om jag skulle va med bella ( sova över från tis - ons ) och sen på torsdag ska jag kanske va med hanne och lee och titta på teränghoppningen på ridlägrena :) och på fredag vet jag inte och inte lör-sön heller :( så komentera om du vill göra något då! :)

Två bra llåtar !!!!!!!!!! =D =D

Av Mathilda - 8 juni 2012 20:39

på grund av taskiga komentarer med mera, vet inte när jag är tillbaka.......

Av Mathilda - 6 juni 2012 10:41

snart går jag till bella och wilma :) jag har tråkigt!!! kan ni ringa snart?? :o

            HÄR ÄR VI! 


Av Mathilda - 3 juni 2012 12:33

kunde inte låta bli att blogga, haha :) 

sen ska jag till stallet och va med hanne när hon rider och så :) det bli väl kul men just nu har jag tråkigt! 

det finns en person som jag inte förstår mig på här i världen . . . . men nu är den personen borta, asså den lever fortfarande men den är borta ur just mitt och en tills liv . . . hehe det låter kanske lite konstigt men aja. 

jag åker och hämtar lite grejor hos mammsen nu så hejdå sålänge!


 gammal bild men aja ;)  

Av Mathilda - 3 juni 2012 10:28

hinner inte just nu...

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards