ponnymathilda

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda - 31 december 2012 20:26

Hoppas 2013 blir ett toppenår! även om jag får sitta hemma när alla andra är på 1D konserten!! ;) Här kmr 2 ramdom men fett smarta texter från twitter: 

 

Person: Why do you love One Direction? Me: Why do you breathe? Person: If I didn't I'd die. Me: Exactly.

 

Someone told me, follow your dreams. So i made a twitter and i followed one direction..

Ha de BRAOO!!! :D <3

Av Mathilda - 31 december 2012 00:45

Bara kollat pretty little liars heeeela dagen, eller jag har ätit och så med, och jag vaknade vid kl 14.00 ....... heheheh!!! men nu ska jag nog soooova och drömma om min man ;) <3 (Niall James Horan) uppdaterar mer imon!! 

   

   

Av Mathilda - 30 december 2012 00:46

 

* I will be in Ireland..
* I will live in a nice house with my man Niall Horan and about 2-3 kids..
* Yes! Me, Niall, 2-3 kids and maybe a cat or a dog!! And all grandparents and, yeah you know! 
* I hope my job is... Maybe a stylist! 

Hahah! de blev ett litet svengelskt inlägg!! ;D Hope u liked it!! <3

Av Mathilda - 29 december 2012 17:47

Vi va på bio innan och såg Sune i Grekland. De va väldigt tråkigt för vi kunde inte sitte brevid varandra och så..... :/ de va typ 3 rader emellan oss :( och Bella tog all popcorn!!! :P hhahaah ;D Men den va väl hyfsat bra!! :D Ha de braooo 


Av Mathilda - 29 december 2012 12:57

Sov lite längeidag kanske.... ;) hehhe, men jag och bella va uppe rätt länge och tog knäppa bilder och så. . . . ;D hahaaha . Skriver mer senare!! :) <3

 

Av Mathilda - 28 december 2012 23:38

                   

Vi är sååå fina!!! ;D <333

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards