ponnymathilda

Alla inlägg under februari 2013

Av Mathilda - 27 februari 2013 22:37

rubriken stämmer! skriver typ alltid något tråkigt som today, dagen, o.s.v hahaha!

men iaf, skola idag, som vanligt! vi fick reda på roller till en musikal som jag sen fick reda på att ja inte kommer kunna vara med och spela upp -_- haha! jag som inte behövde säga så mycket och allt! hhaah ;) sen hade jag utvecklingssamtal, så jag va i skolan från 8-halv 5 typ! -_- för när jag skulle gå så kom jag på att vi hade spanska läxa och så fick jag vända, när jag kom fram så va de en som sa att vi skulle bara fixa ord till en film, som jag inte hade sett, och hade ett papper som jag inte hade fått, så jag hade vänt i onödan! men aja! hahah! 
weird inlägg jag vet! men ni får ha de så bra sålänge!! :) x

Av Mathilda - 27 februari 2013 17:00

 
16. En bild på dig som barn. (har ingen)

17. En bild på dig som tonåring.
18. En bild på din familj.
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på dig när du är ledsen.
21. En bild på dig när du är glad.
22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

 

Av Mathilda - 27 februari 2013 06:58

ne, men nu är jag hemmaaaaa!!! :D så skönt att slippa ta på sig massa tjocka skidkläder och pjäxor!! :) Inga brutna ben heller! duktigt! eller inte för jag trodde att jag skulle brya benet men aja! ;) haha! 
När jag kom hem så såg jag hur mycket jag har missat! :O Och en av dom var VÄRLDENS BÄSTA video! jag skojar inte! bästa videon dom har gjort! Kolla på den! 

Av Mathilda - 26 februari 2013 16:45

 
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
16. En bild på dig som barn.
17. En bild på dig som tonåring.
18. En bild på din familj.
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på dig när du är ledsen.
21. En bild på dig när du är glad.
22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

 

 

Av Mathilda - 25 februari 2013 16:15

 

(Man ser typ inte mig men aja! ;) hittade ingen annan)
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
16. En bild på dig som barn.
17. En bild på dig som tonåring.
18. En bild på din familj.
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på dig när du är ledsen.
21. En bild på dig när du är glad.
22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Av Mathilda - 24 februari 2013 16:15

   (Min telefon, Hahah!)
13. En bild på någon av dina favoritsaker.
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
16. En bild på dig som barn.
17. En bild på dig som tonåring.
18. En bild på din familj.
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på dig när du är ledsen.
21. En bild på dig när du är glad.
22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Av Mathilda - 23 februari 2013 16:00

 

(Ingrid!! Haha! ;D ) 

12. En bild på någon som du saknar.
13. En bild på någon av dina favoritsaker.
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
15. En bild på ett utav dina favoritcitat.
16. En bild på dig som barn.
17. En bild på dig som tonåring.
18. En bild på din familj.
19. En bild på dig från idag.
20. En bild på dig när du är ledsen.
21. En bild på dig när du är glad.
22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards