ponnymathilda

Alla inlägg under mars 2012

Av Mathilda - 24 mars 2012 20:52

TRYSIL !!! Egentligen är det roligare med solsemester men skidor är också kul ! blir ingen uppdatering i veckan pga det :( men men .... nu går jag och kollar tv !! ;)


Bloggar som borde besökasssssssss :

www.wilmasponny.bloggplatsen.se

www.hanneadolfsson.devot.se

www.forsaeus.blogg.se

www.emelineadolfsson.se

www.ghost.devote.se

www.idalinnjosefina.devote.se

ha det bäst sjöhäst !!!!

                                                  
          // Mathilda <3 


Av Mathilda - 23 mars 2012 20:04

MMMUUUMMMSSS !!!!!!!!!!!!! Hihihi :P <3  

Av Mathilda - 23 mars 2012 19:03

Nuchar jag äntligen köppt en vårjacka !! har gått med vinterjacka hela tiden :o = varmt !! den är typ lite rosa aktig färg och en leopardmönstrad sjal till :) imorn blire först stallet , jobbigt ! sen till sibbarp och rida islandshäst :) och sen hem och packa , jag drar nämligen till trysil ( Norge ) på söndag så det blir nog ingen bloggning i nästa vecka :( skriver hejdoooooo imorgon tro jag ! :) nu ska jag gå och titta på tv så hejdooooooo !!! ;)

min nya jacka och sjal : 

kram på er !! <3  

Av Mathilda - 22 mars 2012 19:22

Jag är med i en fototävling hos www.emmelineortonek.blogg.se . jag är med med den här bilden :) 

det är min favoritbild den är på kiara och conny :)


jag gillar denhär bilden med :

det är taget från min balkong :)   

Av Mathilda - 22 mars 2012 14:44

De blev en rosa t-shirt med NEW YORK text , blåa jeans och utsläppt vågigt hår :) här kommer bild : 

 

;)                                                   // Mathilda :)

Av Mathilda - 19 mars 2012 15:45

Helgen har vart toppen !! i fredags varjag med tilda. lördags var jag i stallet och sen lite senare typ vid halv 5 åkte jag till wilma j och sov där sen hämta mamma mig vid halv 1 på söndagen och sen åkte jag till tilda och var med hon och linn lite :) och så idag var jag i skolan , där det hände en lite rolig sak , det var såhär : 

Ania - jag hittar inte min cykelhjälm 

jag , ania, o wilma letar.

vi hittar inte den ! 

Jag och wilma : man då får du väl leda hem cykeln !! elr nåt . 

Ania - Linn ( hennes storasyster ) är ute, jag kan fråga henne 

Ania - Linn, jag hittar inte hjälmen !!! 

Linn - det är för att du gick till skolan idag !! 

Vi- skrattar !!!! ; )  hahaha !!


innan var jag på stan och köpte en tröja på gina :) turkos med hästar på :D 

nyyyy tröjaaaaa ! <3

:D :) ;)    

Av Mathilda - 17 mars 2012 17:22

Nu är jag hos Wilma :) jag ska sova här :D nu sitter vi och kollar lite på datorn :) och har lite tråkigt elle nää det har vi inte :) kolla wilmas nya header !! www.wilmasponny.bloggplatsen.se :) hej svejs !

hihi :D wilmissssss <3 <3  

Av Mathilda - 16 mars 2012 13:06

Nu är jag hemma från skolan. Vi har haft svenska, matte, so idag . inte så många ämnen! ::) men iallafall.. på svenskan såg vi en film som heter sanning eller konsekvens. den var inte så jätte bra men den var rolig ! nu har jag inget att göra ! för wilma skulle jobba i matteboken hemma och ania sa som vanligt att hon inte orkar va. nån som vill va med mig ?! haha    imorn blire stallet :D äntligen !

                                                  
        vi ses  // Mathilda :)

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards