ponnymathilda

Alla inlägg under maj 2014

Av Mathilda - 31 maj 2014 16:27

Har bytt blogg nu! Gillar inte riktigt denna bloggen vilket gör att jag inte orkar blogga något på den så nu är jag på nattstad istället! :) 


www.nattstad.se/mathildaandersson 


GÅ IN OCH LÄS OM NI VILL! :D


Och tack för alla årren på den här bloggen! Jag kommer ha kvar denna men inte skriva här så aa! Men ni får ha de bra så ses vi på min nya blogg! <3 

OTP

Av Mathilda - 6 maj 2014 21:21

Åh asså domhär paren är perfekta!! Gaaaad! 


Zoe och Alfie (Zalfie) 

 


Dan och Serena (Derena)

 


Ezra och Aria (Ezria)

 


Mila och Ashton

 


Jai och Ariana (Jariana)

 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards