ponnymathilda

Alla inlägg under april 2013

Av Mathilda - 28 april 2013 19:51

Jag har haft världens bästa dag! Först stog vi i 40-50 minuter och väntade på Anton! Jag och Wilma stog typ 5 "personrader" ifrån, så vi va jättenära! sen sjöng han 3 låtar som va gryyymt bra! :D sen gick vi hem till Wilma. Sen gick vi tillbaka och skulle se om kön var kortare till autograf saken men den var längre så vi gick hem igen! ;) Sen gick bara jag tillbaka och träffade några från klassen. Då var kön väldigt kort så jag ställde mig och fick ANTON EWALDs autograf! :D en till mig och en till min syster! :D <3 Sen ringde Wilma så kom hon med och fick autograf! Sen gick vi med han (jag gick bravid han! det var bara en vakt mellan) till hotellet och så stog vi utanför och skrek ANTOOOOON! (vi var ca 10 tjejer där) haha! ;) Sen skrek jag bara "NÅGON KOMMER UT GENOM DÖRREN!" och alla sprang dit, då va de han! gaaaahhh!!! :D :D vi pratade med han och tog massa kort på han och han gjorde slängpuss till mig ( :* ) haha! och en tjej fick hans coca cola! :O men sen blev jag sååå glad och bara grät och skakade och skrattade! haha! DENNA DAGEN VAR BÄST! :D 


jag har inte laddat upp bilder än, det kommer! :) 

Av Mathilda - 28 april 2013 11:39

Idag ska jag inte göra så mycket, eller iaf nu på förmiddagen! bara chilla och så! sen äta och sen vid fyra så ska jag cykla och möta Ania och Bella så åker vi till Wilma och sen till torget för att se Anton Ewald på torget och så! :) Det kommer nog vara sjuukt mycke folk men aja! ;) han ska typ sjunga och skriva autografer! :) så de blir SKOJ! :D jag vet jättemånga som ska dit med! haha! ;) men vi seeeeess! 

Av Mathilda - 27 april 2013 18:47

Har inte gjort ngt egentligen! Fixat pankakor till mig och syster och... Ehm ja, ingenting! Haha! Kollade på dressyren på tv med mammi! En svensk (somjag har glömt namnet på) kom 4 om ngn ville veta! Haha! ;)

Jag säger som min baby! ;D

Av Mathilda - 24 april 2013 18:14

seriöstttttt!!!! om ni inte har lyssnat på 5SOS så har ni missat något!!! Dom är fantastiska!! hhaaha! :D <3 


<3


DENNA MED!!! :D 


<3



Av Mathilda - 24 april 2013 08:36

Bloggade inte igår för jag va hos tandläkaren! Blää! Jag haaatar det stället! Jag skulle iaf dra ut två tänder och jag hade lustgas! ;P de kändes jättekonstigt! Hahah! Men de gick väl ganska bra så nu har jag bara en tand kvar att dra ut! :) sen så va jag bara hemma och vilade! Men nu idag så gick jag upp ganska tidigt även om vi har sovmorgon! Jag gillar att ha mycket tid på mig :) så nu börjar jag om en timme! :) yeey hahaha

Av Mathilda - 23 april 2013 21:28

TRYCK HÄR!!


OCH HÄR!!


HAHAAHAH!!!! xD xD

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards